به گزارش اویاقلیق در نامه این شهروند آمده است:  آب ، برق ، گاز و تلفن امروزه یکی از بدیهی ترین و ابتدایی ترین امکانات زیربنایی شهرنشینی و حتی روستایی است . خوشبختانه از ۱۰ سال گذشته در این حوزه های پیشرفت ها و تحولات خوبی در این حوزه ها انجام پذیرفته و سطح پوشش […]

به گزارش اویاقلیق در نامه این شهروند آمده است:  آب ، برق ، گاز و تلفن امروزه یکی از بدیهی ترین و ابتدایی ترین امکانات زیربنایی شهرنشینی و حتی روستایی است . خوشبختانه از ۱۰ سال گذشته در این حوزه های پیشرفت ها و تحولات خوبی در این حوزه ها انجام پذیرفته و سطح پوشش خدمات این بخش ها افزایش یافته است .

از جمله مهمترین این زیرساخت ها تلفن و شبکه مخابراتی است چرا که استفاده از اینترنت ، انجام خدمات بانکی از طریق تلفن ، خریدهای اینترنتی و … به جزء لاینفک زندگی بشر در هزاره سوم تبدیل گردیده و هر گونه خلل و کمبودی در آن موجب وارد شدن هزینه های بالای اقتصادی و اجتماعی می گردد .

جالب اینکه در شهر تبریز به عنوان شهر اولین ها ، به عنوان شهر نمونه جهان از دیدگاه سازمان ملل ، پایتخت چندین دوره ایران ، دومین شهر صنعتی کشور ، شهری در مسیر سرمایه گذاران داخلی و خارجی و دهها ویژگی دیگر چندین روز متمادی تلفن منازل و کسبه قطع می گردد و کسی پاسخگو نیست .

امروز پس از ۶ روز قطعی تلفن در بخش هایی از شهرک باغمیشه پیگیر موضوع از مخابرات باغمیشه شدم که متاسفانه کسی پاسخگو نبود البته سه روز قبل یکی از کارکنان این مرکز مخابرات گفته بود که حتما وصل می شود .

نهایتا پس از پیگیری فراوان و تماس با واحد بازرسی و پاسخگویی به شکایات مخابرات استان از سوی مسئولین این حوزه اظهاراتی مبنی بر اینکه این مشکل فقط مختص باغمیشه نیست و متاسفانه به دلیل مشکلات فنی قطعات خریداری شده کسی نمی تواند موضوع را به طور کامل حل نماید ؛ اعلام شد .

در نتیجه چنین به نظر می رسد که مشترکین تلفن ثابت در تبریز بایستی منتظر قطعی های مستمر تلفن هایشان بود و این وسیله را که به عنوان وسیله ای شخصی و دارای سند مالکیت فردی است هر زمان که مخابرات اراده نماید باید مورد استفاده قرار دهند …

جالبتر اینکه تا کنون شماره تلفن مناطقی از تبریز برای دومین بار ظرف مدت یکسال گذشته به شماره ای دیگر تغییر می یابد .