پیش بازی تراکتور سازی تبریز و استقلال خوزستان
پیش بازی تراکتور سازی تبریز و استقلال خوزستان

اویاقلیق : دیدار تیم های تراکتور سازی تبریز و استقلال خوزستان در شرایطی چهارشنبه  ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار می شود که دو تیم مصدومین و محرومینی برای این دیدار دارند که سهم تراکتور سازی تبریز به نسبت استقلال خوزستان بیشتر می باشد ، تراکتور در این بازی سامان نریمان جهان ، […]

scc اویاقلیق : دیدار تیم های تراکتور سازی تبریز و استقلال خوزستان در شرایطی چهارشنبه  ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه یادگار امام (ره) برگزار می شود که دو تیم مصدومین و محرومینی برای این دیدار دارند که سهم تراکتور سازی تبریز به نسبت استقلال خوزستان بیشتر می باشد ، تراکتور در این بازی سامان نریمان جهان ، سروش رفعیی و شجاع خلیل زاده را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و خالد شفعیی نیز محروم می باشد اما استقلال خوزستان تنها یک مصدوم دارد آن هم رحیم زهیوی هافبک نفوذی این تیم می باشد .

از نکات قابل توجه این بازی طلسم شکست ناپذیری تراکتور سازی مقابل عبدا…ویسی و استقلال خوزستان است. تیم ویسی در چهار بازی قبلی خود مقابل تراکتور متحمل سه شکست و یک مساوی شده است . اما استقلال خوزستان در بازی های گذشته خود خوب ظاهر شده است و توانسته با برد در مقابل تیم های سایپا ، پرسپولیس و فولاد با کسب نه امتیاز در رده دوم مسابقات قرار گیرد .در مقابل تراکتور سازی با پنج امتیاز در رده هفتم  مسابقات می باشد .

بنظر می آید تیم تراکتور سازی با نبود شجاع خلیل زاده و خالدشفیعی در خط دفاعی در مقابل خط حمله خطرناک با وجود روح ا..سیف اللهی و حسن بیت سعید که در رده دوم برترین گل زن های لیگ برتر با سه گل زده قرار دارد کار سختی را پیش رو دارد .

باید دید تفکرهای عبدا..ویسی جوان و با انگیزه در مقابل تونی اولیویرا با تجربه و هواداران پر شور تراکتور چه خواهد شد و آیا ویسی میتواند طلسم پیروز نشدن خود در مقابل تراکتور سازی را بشکند یا نه ؟!