عباس حسن‌خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مرز سرو فعلا به مدت دو روز تعطیل شد. وی دلیل این تعطیلی را مشکلات امنیتی طرف ترک اعلام کرد و افزود: این مرز رسمی که ۲۴ ساعته فعالیت می‌کرد، طی چند روز گذشته از طرف ترک درخواست شد تا روزانه هشت ساعت […]

عباس حسن‌خانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مرز سرو فعلا به مدت دو روز تعطیل شد.

وی دلیل این تعطیلی را مشکلات امنیتی طرف ترک اعلام کرد و افزود: این مرز رسمی که ۲۴ ساعته فعالیت می‌کرد، طی چند روز گذشته از طرف ترک درخواست شد تا روزانه هشت ساعت فعالیت داشته باشد و امروز به طور رسمی اعلام شد تا دو روز مرز سرو تعطیل شود.

فرماندار ارومیه با بیان اینکه از سوی ایران مشکلی در این مرز وجود ندارد، تصریح کرد: یکشنبه و دوشنبه هفته جاری مرز سرو بسته است و در صورت تمدید این موضوع از طرف ترک این روند ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در صورتی که مسئله دیگری در این مرز اتفاق نیفتد و مشکلات امنیتی این کشور رفع شود، مرز سرو پس از دو روز بازگشایی خواهد شد، از مسافران خواست تا بهبود اوضاع و بازگشایی این مرز از مسافرت به ترکیه از طریق این مرز خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه در پی تشدید تنش‌ها میان گروهک تروریستی پ‌ک‌ک با ارتش ترکیه ناآرامی‌ در مرزهای ترکیه وجود دارد.