به گزارش اویاقلیق،حسین دشتی با اعلام این خبر افزود: به همین مناسبت تعداد ۸۰ نفر از مادران و دختران یتیم به اردوی فرهنگی اردوگاه الزهراء(س) در استان البرز اعزام می شوند. وی اظهار داشت: برگزاری کارگاه های آموزش اجتماعی با موضوعیت و سرفصل هفته دولت و ملت ، همدلی و همزبانی، برگزاری مجالس سخنرانی با […]

به گزارش اویاقلیق،حسین دشتی با اعلام این خبر افزود: به همین مناسبت تعداد ۸۰ نفر از مادران و دختران یتیم به اردوی فرهنگی اردوگاه الزهراء(س) در استان البرز اعزام می شوند.

وی اظهار داشت: برگزاری کارگاه های آموزش اجتماعی با موضوعیت و سرفصل هفته دولت و ملت ، همدلی و همزبانی، برگزاری مجالس سخنرانی با محوریت سرمایه های اجتماعی برای خانواده های تحت حمایت و همکاران و برگزاری کلاسهای آموزشی با سرفصل آگاهی از حقوق شهروندی برای زنان سرپرست خانوار از برنامه های دیگر کمیته امداد استان در هفته دولت است.

دشتی تصریح کرد: همچنین در هفته دولت مزار شهدا با یادواره شهیدان رجایی و باهنرتوسط دانش آموزان عضو کانون پیروان ولایت غبار روبی و از منازل خانواده معظم شهداء و محرومین درطول این هفته بازدید می شود.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود از اهداء جهیزیه به تعدادی از نوعروسان تحت حمایت خبر داد و اضافه کرد: همزمان با آغاز هفته دولت ساختمانهای اداری و کانون فرهنگی در شهرستانهای جلفا ، آذرشهر و اسکو کلنگ زنی می شود.