بهره برداری از پروژه تقاطع سه سطح سردار شهید حمید باکری
بهره برداری از پروژه تقاطع سه سطح سردار شهید حمید باکری

به گزارش اویاقلیق ،عباس عادلی شهیر شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت:  عملیات تیرگذاری و کابل گذاری، عرشه گذاری و نورپردازی پروژه روگذر سه سطح سردار شهید حمید باکری به اتمام رسیده و اجرای جدول گذاری، کف سازی مسیرهای اطراف و امتداد عرشه این پروژه نیز به انجام رسیده است. وی با عنوان این […]

ققبه گزارش اویاقلیق ،عباس عادلی شهیر شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت:  عملیات تیرگذاری و کابل گذاری، عرشه گذاری و نورپردازی پروژه روگذر سه سطح سردار شهید حمید باکری به اتمام رسیده و اجرای جدول گذاری، کف سازی مسیرهای اطراف و امتداد عرشه این پروژه نیز به انجام رسیده است.

وی با عنوان این مطلب که عملیات آسفالت ریزی اساسی خیابان استاد معین بطول ۵۰۰ متر و عرض ۸ متر به منظور تکمیل پروژه روگذر سردار شهید حمید باکری نیز به اتمام رسیده است تصریح کرد: عرشه این پل که به عنوان آخرین روند عملیات اجرائی تکمیل و همزمان با اولین روز هفته دولت افتتاح می شود.

این گزارش می افزاید، روگذر سه سطح سردار شهید حمید باکری بطول ۵۰۰ متر و عرض ۸ متر در اصلی ترین ورودی کلانشهر تبریز در راستای شمال به جنوب میدان استاد شهریار و مابین ولیعصر شمالی و خیابان استاد معین احداث و عصر امروز به بهره برداری می رسد.