۶۷۰ نفر ساعت خدمات تبریزگردی برای گردشگران تابستانی
۶۷۰ نفر ساعت خدمات تبریزگردی برای گردشگران تابستانی

به گزارش اویاقلیق به نقل از نصر،رضا خلیلی امروز در گردهمایی تابستانی فعالان گردشگری شهرداری تبریز ، افزود: با وجود اینکه امسال نسبت به سال های گذشته آب و هوای تبریز غیر مترقبه و گرم بود ولی شاهد استقبال چشمگیر گردشگران از سراسر ایران بودیم. خلیلی ادامه داد : سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز و […]

۱۱به گزارش اویاقلیق به نقل از نصر،رضا خلیلی امروز در گردهمایی تابستانی فعالان گردشگری شهرداری تبریز ، افزود: با وجود اینکه امسال نسبت به سال های گذشته آب و هوای تبریز غیر مترقبه و گرم بود ولی شاهد استقبال چشمگیر گردشگران از سراسر ایران بودیم.

۲۲ خلیلی ادامه داد : سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز و مناطق شهرداری طبق روال سال های گذشته برنامه های متنوعی را برای گردشگران تدارک دیده اند و از این تعداد برنامه درمجموع ۲۰۰ عنوان برنامه برای زمان باقی مانده از تابستان در نظر گرفته شده است.

۳۳

وی با اشاره به جشنواره های تابستانی این سازمان ، خاطر نشان کرد: مسابقه عکس سلفی ، مسافر تبریز و مسابقه سفرنامه نویسی مسافر تبریز از جمله جشنواره های برگزار شده ویژه سفرهای تابستانی است که امسال برای اولین بار برگزار می شود و خوشبختانه مورد توجه گردشگران تبریز قرار گرفته است.

وی همچنین گفت : هدف از برگزاری این جشنواره ها معرفی جاذبه های گردشگری تبریز در فضای مجازی است ، و شهرداری تبریز سعی دارد با برگزاری مستمر این جشنواره ها از پتانسیل فضای مجازی برای جاذبه های تاریخی و گردشگری تبریز استفاده کند.

۴۴ ۵۵