پلمب۱۸ باب تالار پذیرایی متخلف در ماه جاری در آذربایجان شرقی
پلمب۱۸ باب تالار پذیرایی متخلف در ماه جاری در آذربایجان شرقی

به گزارش اویاقلیق ،علیرضا هنردوست از اجرای طرح ضربتی نظارت بر تالارهای پذیرایی خبر داد و گفت: در همین راستا اداره نظارت بر اماکن عمومی استان طرح کنترل و نظارت بر مراکز تالارهای پذیرایی را در سطح استان به مرحله اجرا گذاشت. هنردوست ادامه داد: در این طرح بالغ بر ۳۵۳ واحد صنفی مرتبط بازدید […]

یبه گزارش اویاقلیق ،علیرضا هنردوست از اجرای طرح ضربتی نظارت بر تالارهای پذیرایی خبر داد و گفت: در همین راستا اداره نظارت بر اماکن عمومی استان طرح کنترل و نظارت بر مراکز تالارهای پذیرایی را در سطح استان به مرحله اجرا گذاشت.

هنردوست ادامه داد: در این طرح بالغ بر ۳۵۳ واحد صنفی مرتبط بازدید و به تعداد ۱۹۶ نفر از مدیران واحدهای صنفی تذکر و آموزش های لازم داده شد.

وی در تشریح محورهایی که تالارهای پذیرایی بایستی رعایت کنند، یادآور شد: رعایت شئونات و ضوابط اماکن عمومی مبنی بر عدم برگزاری مراسم بدون اخذ مجوز از اداره اماکن عمومی، عدم برگزاری مراسم عروسی بصورت مختلط، عدم برگزاری مراسم همراه با موسیقی زنده، عدم فیلمبرداری افراد فاقد صلاحیت فردی از مراسم عروسی از جمله ی این موارد است.

این مقام انتظامی اضافه کرد: همچنین به تعداد ۷۰ واحد صنفی که دارای معایب، تخلفات انتظامی و فاقد پروانه کسب بودند جهت اعمال ماده ۲۷ و ماده۲۸ قانون نظام صنفی برگ اخطاریه تعطیلی صادر شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان در پایان تصریح کرد: در این رابطه تعداد ۱۸ باب تالار نیز به دلیل عدم رعایت ضوابط، عدم رفع معایب و عدم اخذ مجوز پروانه کسب در موعد مقرر توسط اداره اماکن عمومی و اتحادیه مربوطه تعطیل و پلمب شد.