بازیکنان تراکتور ممنوع المصاحبه شدند
بازیکنان تراکتور ممنوع المصاحبه شدند

به گزارش اویاقلیق به نقل از ائل،پس لرزه‌های باخت تراکتوری‌ها به تیم پدیده مشهد همچنان ادامه دارد و اردوی سرخ‌های تبریز خالی از حوادث نیست. بر اساس اعلام سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی همه عوامل و دست‌اندرکاران، کادر فنی و بازیکنان تا پایان بازی با استقلال خوزستان ممنوع المصاحبه خواهند بود. در این مدت هیچ بازیکنی […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از ائل،پس لرزه‌های باخت تراکتوری‌ها به تیم پدیده مشهد همچنان ادامه دارد و اردوی سرخ‌های تبریز خالی از حوادث نیست.

بر اساس اعلام سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی همه عوامل و دست‌اندرکاران، کادر فنی و بازیکنان تا پایان بازی با استقلال خوزستان ممنوع المصاحبه خواهند بود. در این مدت هیچ بازیکنی با هیچ گونه رسانه یا خبرگزاری مصاحبه نخواهند کرد.

هدف از این تصمیم آرامش تیم پس از باخت مقابل پدیده و رویارویی با استقلال خوزستان بوده است.

مدیریت حواشی فراوان اطراف تیم و ارائه بازی مطلوب در برابر تیم خوزستانی دیگر اهداف سرخ‌پوشان تبریزی است، این تصمیم تا پس از برگزاری بازی با استقلال خوزستان که روز چهارشنبه دیدار تراکتور – استقلال خوزستان انجام شود.

حتی کاظم شهریاری مدیر رسانه ای باشگاه تراکتورسازی تبریز نیز در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها اعلام کرده است از این موضوع بی خبر است.