تجهیز شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی به خودروهای آتش نشانی
تجهیز شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی به خودروهای آتش نشانی

به گزارش اویاقلیق به نقا از آناج،محمدعلی عسگری افزود: این سه دستگاه خودروی آتش نشانی با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال خریداری و در راستای امداد رسانی سریع در آشیانه های موجود در این شهرک های صنعتی استقرار یافتند. وی گفت: واحدهای صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی روز به روز فعال […]

ثصبه گزارش اویاقلیق به نقا از آناج،محمدعلی عسگری افزود: این سه دستگاه خودروی آتش نشانی با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال خریداری و در راستای امداد رسانی سریع در آشیانه های موجود در این شهرک های صنعتی استقرار یافتند.

وی گفت: واحدهای صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی روز به روز فعال تر می شوند و وجود ایستگاه های آتش نشانی به یکی از نیازهای ایمنی و ضروری واحدهای تولیدی تبدیل می شود.

وی افزود: با توجه به تفاهمنامه این شرکت با شهرداری های مناطق مختلف استان، در زمان حاضر این خدمات در سایر شهرک های صنعتی استان توسط آتش نشانی های شهری انجام می گیرد.

وی گفت: با استقرار این خودروها در تمامی شهرک های صنعتی استان یکی از تقاضاهای دیرینه صنعتگران این استان جامه عمل می پوشد.
در شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی با ۵۳ شهرک صنعتی مصوب، ۵۰ هزار نفر در یک هزار و ۸۰۰ واحد تولیدی اشتغال دارند؛ این شهرک های صنعتی بالغ بر هشت هزار و ۵۰۰ هکتار مساحت دارند.