سیاست دشمنان و گوش به زنگ بودن هواداران تراکتور
سیاست دشمنان و گوش به زنگ بودن هواداران تراکتور

اویاقلیق:تیم پارسال تراکتور،تیمی رویایی بود. تیمی سرشار از انرژی و سرحال و گلزن و تاکتیکی . ولی فدراسیون و کمیته ی داوران و کمیته ی انضباطی و ششگلانی و اسبقیان و دبیری همه دست دردست هم دادند تیم پارسال را خرابش کنند. چرا ؟چون تیم هم داشت کم کم بومی میشد، هم حالشان را گرفته […]

wdاویاقلیق:تیم پارسال تراکتور،تیمی رویایی بود. تیمی سرشار از انرژی و سرحال و گلزن و تاکتیکی .

ولی فدراسیون و کمیته ی داوران و کمیته ی انضباطی و ششگلانی و اسبقیان و دبیری همه دست دردست هم دادند تیم پارسال را خرابش کنند.
چرا ؟چون تیم هم داشت کم کم بومی میشد، هم حالشان را گرفته بودند .با پروسه ی لک آمدند جلو و باعث شدند کارایی رسول زیر سوال برود.

چرا؟ چون هم مربی، هم بازیکنان ترک شدند و این برایشان خطر ناک بود.
دست خودشان هم که دیگر رو شده بود و نمیتوانستند کاری از پیش ببرند .آمدند عباسی را علم کردن. عباسی در وهله اول رسول را  کوبید. بعد با کمک لک مسیر اخراجش را صاف کرد. خیلی یواشکی و با سیاست خاموش با ترفند استفاده از محبوبیت تونی تمام عناصر با تعصب و بومی تیم را کنار گذاشت و پروسه ی سرباز خانه را پیاده کرد .امسال رفقا هم ذوق زده شدند. غافل از اینکه در پشت پرده ،بوی خیانت بد جوری پیچیده است.
سربازان برادر یا هم زبان یا هم مرام یا هم خون ما نیستند.
همه بفکر خودشان هستند و دلبری از کیروش.
دلیل عدم استفاده توامان ثاقبی کریمی سامان در یک زمان چیست؟ مگر نه اینکه این سه نفر از عناصر خط آتش پارسال بودند! مگر نه اینکه هماهنگتر از بقیه اند! خوب نتیجه این میشود که دستشان برای ما رو شود . آن هم این هست که نمیخواهند تیم پیشرفت کند.
پروسه ی عباسی سه ساله هست. سال اول میانه ی جدول ؛سال دوم فانوس بدست ؛سال سوم لیگ یک!
بعد ما هواداران به آنها اخطار میدهیم. کاملا کارهایشان را آنالیز کرده ایم .نفراتشان را شناسایی کرده ایم .بهتره است دست از سر تیم بردارند.
در این بازی استادیوم را پر خواهیم کرد.فقط برا اینکه همه آنها بدانند این تیم صاحب دارد و صاحبان با سند و مدارک ششدانگش هواداران و مردم شریف و غیرتمند آذربایجان هستند.

گوش زد میکنیم که این تیم پرچم اتحاد ماست، پس هرکس با این عاشقان واقعی تراکتور در افتد بر افتد.
یاشاسین تراختور
****************
یادداشت از :علیرضا