تقدیر وزیر کشور از استاندار آذربایجان شرقی
تقدیر وزیر کشور از استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش اویاقلیق به نقل از ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در جلسه شورای معاونین وزارت کشور از تلاش استاندار آذربایجان شرقی و دیگر دست اندرکاران و اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برای ایجاد و راه اندازی مرکز دولتی نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان ماده ۱۶ تبریز تقدیر نمود. این مرکز، در […]

صیبه گزارش اویاقلیق به نقل از ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در جلسه شورای معاونین وزارت کشور از تلاش استاندار آذربایجان شرقی و دیگر دست اندرکاران و اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان برای ایجاد و راه اندازی مرکز دولتی نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان ماده ۱۶ تبریز تقدیر نمود.
این مرکز، در زمینی به مساحت چهار هکتار و با شش سوله، در مجموع به مساحت شش هزار و ۸۰۳ مترمربع با اقدام جهادی و همکاری بین بخشی، آماده سازی و مورد بهره برداری قرار گرفت.
در این مجموعه که چند روز پیش با حضور وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر افتتاح شد، خدمات درمانی ، مشاوره ای ، حرفه آموزی، مددکاری به بیماران و خانواده آنان و آموزش مهارت های زندگی ارائه می شود.
بر اساس ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر، معتادان متجاهر به مواد مخدر و روان گردان ها که به صورت داوطلبانه حاضر به ترک اعتیاد نیستند، با دستور مقام قضائی برای مدت یک تا سه ماه در مراکز دولتی و مجاز درمان و کاهش آسیب نگهداری می شوند.