ناگفته های رحمانی /اگر قراردادمان میلیاری بود با غیرت لقب می گرفتیم
ناگفته های رحمانی /اگر قراردادمان میلیاری بود با غیرت لقب می گرفتیم

اویاقلیق:بختیار رحمانی مطلبی در به شرح زیر در صفحه مجازی خود قرار داده است: در لیگ برتر تیم بد نداریم. من فکر کنم بازی را خوب شروع نکردیم و این مسئله به تیم لطمه زد از طرفی پدیده واقعا خوب بازی کرد و جا دارد به آن ها تبریک بگویم ما نیز موقعیت داشتیم که از آن […]

fdاویاقلیق:بختیار رحمانی مطلبی در به شرح زیر در صفحه مجازی خود قرار داده است:

در لیگ برتر تیم بد نداریم.

من فکر کنم بازی را خوب شروع نکردیم و این مسئله به تیم لطمه زد از طرفی پدیده واقعا خوب بازی کرد و جا دارد به آن ها تبریک بگویم ما نیز موقعیت داشتیم که از آن ها استفاده نکردیم باید بیشتر تلاش کنیم که هرچه زودتر به آمادگی برسیم و همچنین نتیجه بگیریم. شرایط لیگ امسال خیلی سخت شده زیرا همه تیم ها خوب هستند و برای موفق شدن باید تلاش کرد.

به تصمیم تونی احترام می گذارم
در مورد اینکه در چند بازی اخیر به عنوان یار تعویضی به میدان آمدم حرفی ندارم تونی دوست دارد اینگونه از من استفاده کند و من هم به نظرش اآخرین حترام می گذارم با تلاش بیشتر به ترکیب ثابت بر می گردم و مشکلی در این بین وجود ندارد ولی از یک مسئله خیلی ناراحتم و آن هم این است در آن ده دقیقه ای که به زمین می روم تیم گل می خورد این هم از بدشانسی من است و کار خیلی سخت می شود، دیروز متاسفانه خیلی اشتباه داشتیم ،من تمام تلاشم را در اندک زمانی که در میدان هستم انجام می دهم و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنم باز ‌شدن دروازه هم تقصیر من نیست و این مشکل به کل تیم بر می گردد.

اگر قرادادمان میلیاری بود با غیرت لقب می گرفتیم
اینجا شرایط خیلی سخت است و من می دانم که هواداران از تراکتورسازی فقط برد می خواهند اما باید صبور باشند درست نیست یک بازی یک نفر را کریس رونالدو فرض کنند و اگر همان شخص به هرشکل نتوانست خوب کار کند به او حمله ور شوند،اگر ما هم یک میلیارد قرارداد می بستیم با غیرت لقب می گرفتیم ولی چون سرباز هستیم شاید جور دیگری در موردمان فکر شود کسی ما را به زور به اینجا نیاورده و همگی برای کمک به تراکتورسازی آمده ایم اگر تیم نتیجه بگیرد هم برای تراکتور خوب می شود هم ما بازیکنان.

امیدوارم در لیست کی روش باشم
من پاسورتم را تحویل داده ام انشاالله نامم جزو لیست کی روش باشد تا بتوانم به تیم ملی کمک کنم باید خوب کار کنم که بتوانم دعوت شوم و کنار بچه ها حضور داشته باشم.

بازی با استقلال سخت است
هفته بعد بازی سختی با استقلال خوزستان داریم انتظار داریم هواداران برای کمک و حمایت بیایند زیرا پیروزی در این بازی به بهبود شرایطمان در جدول کمک می کند.

تونی مربی و مرد خوبی است
دوست دارم تراکتور با تونی موفق باشد چون او واقعا زحمت می کشد آرزوی هر بازیکنی است زیر نظر تونی کار کند او علاوه بر اینکه مربی قابلیست مرد خوبی هم هست و همه این ها را از ته دلم می گویم،خودمم همه جوره دارم تلاش می کنم تا به تراکتورسازی و‌ تونی کمک کنم انشاالله از این بازی همینطور باشد.