کاشانی: فغانی را هم خراب کردند
کاشانی: فغانی را هم خراب کردند

به گزارش اویاقلیق به نقل از مهر،جعفر کاشانی در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس، ضمن بیان مطلب فوق افزود: مردم همه چیز را به خوبی می‌فهمند. آنها فوتبال را متوجه می‌شوند و می‌بینند که تیمشان چگونه بازی می‌کند اما نتایج چگونه رقم می‌خورد. البته بدیهی است که تیم ما باید خیلی بهتر از این […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از مهر،جعفر کاشانی در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس، ضمن بیان مطلب فوق افزود: مردم همه چیز را به خوبی می‌فهمند. آنها فوتبال را متوجه می‌شوند و می‌بینند که تیمشان چگونه بازی می‌کند اما نتایج چگونه رقم می‌خورد. البته بدیهی است که تیم ما باید خیلی بهتر از این باشد و همینطور هم می‌شود.

وی افزود: این تیم با این جوان‌ها بازی به بازی در حال منسجم‌تر شدن است و من امیدوارم شرایطی فراهم شود که این تیم برای آینده حفظ شود و آنچه در بازی‌ها رقم خورده است، ادامه پیدا نکند که این روند را متوقف سازد زیرا این تیم هر قدر جلوتر برود کارآیی بیشتری خواهد داشت و آماده انجام کارهای بزرگ می‌شود. البته اگر بعضی مسائل نبود، همین حالا هم نتایج به شکل دیگری رقم خورده بود.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس نیاز دارد بازیکنان بزرگی داشته باشد که بتوانند کار را در شرایط سخت جمع کنند و این بزرگی و شخصیت با گذشت زمان به دست می‌آید. اگر اینگونه نفرات را کم داریم، به این دلیل است که مرتب در سال‌های اخیر در حال تغییرات بوده‌ایم، از این رو هیات مدیره روی گزینه ثبات گام بر می‌دارد.

وی در ادامه یادآور شد: شاید در این مواقع بعضی گمانه‌زنی‌های دیگران به سمت مباحثی همچون تغییر و مسائلی از این دست برود اما در پرسپولیس حتی استفاده از این کلمه را هم نادرست می‌دانیم. ما با این تیم کار داریم و تازه بعد از سختی‌های این دوره، زمان بهره‌برداری از آن فرا می‌رسد و این مجموعه، کادر فنی و بازیکنان در این سختی‌ها در حال پخته شدن هستند.

کاشانی درباره اعتراض‌های گسترده‌ای که از سوی هواداران به شرایط داوری وجود دارد و محافل ورزشی و فوتبال و صفحات اجتماعی را در بر گرفت، خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم مردم متوجه همه مسائل هستند. از مقام‌های ارشد سازمان لیگ بعد از بازی با من تماس گرفتند که پنالتی ذوب‌آهن درست نبود و یک پنالتی برای ما گرفته نشد.

وی اضافه کرد: مساله این است که موضوع داوری به این بازی محدود نمی‌شد. داوری‌های بازی‌های قبلی ما از جمله داوری بازی با دیگر تیم اصفهانی هم مشعشع نبود. دقیقه ۹۰ بازی که جای اینگونه پنالتی گرفتن نیست، در حالی‌که توپ به سینه خورده است. خدا سعید سعدی داور قدیمی فوتبال ما را بیامرزد، او می‌گفت: بازی، از دقیقه ۸۵ به بعد دست داور است. فغانی را با آن روح و روان تخریب شده در بازی تبریز، به یکباره آورده‌اند و در این بازی به میدان فرستادند. نباید این کار را می‌کردند، الان فغانی هم خراب شد.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: اگر قرار باشد نتایج بازی‌ها اینطور رقم بخورد پس این چه مسابقه دادنی است؟ همه اینها اثر فرهنگی روی جامعه هم دارد. ما با چنین فوتبالی چه پیامی به مردم و جامعه می‌دهیم و به آنها چه مسیری را برای طی شدن، نشان داده‌ایم؟ تاثیر این اشتباهات و اشکالات و مسائلی که به آن ورود نمی‌کنیم را از طریق مردم در تمام عرصه‌ها خواهیم دید. من پیش از این هم گفته‌ام که فوتبال در تمام دنیا حلال مسائل اجتماعی است اما در ایران خود به مشکل اجتماعی بدل شده است.

وی در ادامه یادآور شد: من امیدوارم روزی برسد در ایران باشگاه‌های واقعی داشته باشیم. پرسپولیس هم به یک باشگاه بدل شود و بعد اتحادیه‌های باشگاه‌ها، داوران، بازیکنان و غیره داشته باشیم. در آن زمان دیگر ارگان‌ها نمی‌توانند اینگونه تاثیرگذار باشند.

کاشانی با بیان اینکه پرسپولیس، گذشته پرافتخاری دارد اما این افتخارات کجا هستند، تاکید کرد: نسل امروز، نسل قدیمی را چقدر می‌شناسد؟ باید این تفکر را ایجاد کنیم هر کس می‌آید، یک چیزی به این مجموعه اضافه کند. این نتایج می‌آیند و می‌روند.

وی اضافه کرد: من از همه خواص از همه آنهایی که روی این تیم حساسیت دارند خواهش می‌کنم به کمک پرسپولیس بیایند. هر کسی می‌تواند کاری انجام بدهد بیاید ولی از راهش ورود کنند، چون برای باشگاه شدن باید ساختار و سازمان داشته باشیم.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: هیات مدیره یک عنوان است. عنوان، شخصیت نمی‌دهد. صرفا کار اجرایی و تشکیلاتی است ولی هر کس تحت هر شرایطی به پرسپولیس کمک کند جایگاهش چه نزد مسوولان باشگاه و چه نزد هواداران رفیع خواهد بود.