در مراسمی که عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی و محلی برگزار شد، شاپور کریمی که کارشناسی ارشد رشته عمران را دارد و پیش از این در حوزه‌های معاونت‌های عمرانی و فنی فرمانداری‌ها و شهرداری‌های استان سابقه اجرایی دارد، به عنوان شهردار شهر مرزی بیله‌سوار معرفی شد. اعضای شورای شهر بیله‌سوار که به […]

در مراسمی که عصر امروز با حضور جمعی از مسئولان استانی و محلی برگزار شد، شاپور کریمی که کارشناسی ارشد رشته عمران را دارد و پیش از این در حوزه‌های معاونت‌های عمرانی و فنی فرمانداری‌ها و شهرداری‌های استان سابقه اجرایی دارد، به عنوان شهردار شهر مرزی بیله‌سوار معرفی شد.

اعضای شورای شهر بیله‌سوار که به دلیل اختلاف شدید بر سر یک گزینه واحد برای شهرداری به توافق نرسیده بودند، بالاخره شهردار جدید را انتخاب کردند تا از انحلال شورای شهر بیله‌سوار جلوگیری کرده و امکان رونق عمرانی شهرستان بیله‌سوار در چند ماه باقی مانده از فصل کاری فراهم آید.

در دو سالی که از عمر شوراهای شهر و روستا می‌گذرد اعضای شورای شهر بیله‌سوار بارها بر سر افراد و گزینه‌های مختلف برای تصدی شهرداری اردبیل فکر کرده بودند اما در نهایت روی گزینه خاص به اجماع نرسیده بودند که بالاخره با انتخاب شاپور کریمی این اتفاق نظر به دست آمد.