تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل راه اصلی میانه – میاندوآب
تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل راه اصلی میانه – میاندوآب

محمدصادق پورمهدی در این نشست از تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب سفر ریاست جمهوری برای تکمیل و تسریع در عملیات اجرایی پروژه راه اصلی میانه – میاندوآب خبر داد. وی با اشاره به اهمیت و نقش راهبردی این جاده بر سرعت عمل شرکت پیمانکار و عوامل فنی در اتمام این پروژه تاکید کرد و […]

تمحمدصادق پورمهدی در این نشست از تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب سفر ریاست جمهوری برای تکمیل و تسریع در عملیات اجرایی پروژه راه اصلی میانه – میاندوآب خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت و نقش راهبردی این جاده بر سرعت عمل شرکت پیمانکار و عوامل فنی در اتمام این پروژه تاکید کرد و گفت: با توجه به تامین اعتبارات و آمادگی شرکت سازنده دیگر نباید شاهد تاخیر در روند این پروژه باشیم و ان شاء الله بتوانیم آن را در سال آینده به بهره برداری کامل برسانیم.

گفتنی است این پروژه از جمله پروژه های نسبتا قدیمی استان است که بعد از استقرار دولت تدبیر و امید و در مدت کمتر از دو سال به رغم محدودیت منابع مالی با همت مدیران و مهندسان بخش های زیادی از قطعات و محورهای آن تکمیل شده است.

این جاده به طول ۱۸۲ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال اجراست و با بهره برداری کامل از آن علاوه بر گشایش و روان سازی ترافیک شهرهای شمال غرب کشور، شاهد رونق اقتصادی و توسعه پایدار در شهرها و روستاهای واقع در حاشیه و مسیر این جاده خواهیم بود.

این پروژه به دلیل جایگاه و اهمیت آن از جمله طرح ها و پروژه های مصوب سفر کاروان تدبیر و امید به استان قرار گرفت و اعتبارات ان از محل این سفر تامین شد.