اجرای ۱۴۰برنامه فرهنگی «زیر سایه خورشید» در آذربایجان شرقی
اجرای ۱۴۰برنامه فرهنگی «زیر سایه خورشید» در آذربایجان شرقی

به گزارش اویاقلیق، سعید مطلبی،  در حاشیه استقبال از خادمان حرم رضوی در تبریز از برگزاری جشن های میلاد هشتمین ستاره آسمان ولایت و امامت در استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: در هشتمین سال متوالی ، جشن‌های «زیر سایه خورشید» در آذربایجان شرقی را برگزار می شود. رییس کانون جوانان رضوی آذربایجان شرقی […]

یثبه گزارش اویاقلیق، سعید مطلبی،  در حاشیه استقبال از خادمان حرم رضوی در تبریز از برگزاری جشن های میلاد هشتمین ستاره آسمان ولایت و امامت در استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: در هشتمین سال متوالی ، جشن‌های «زیر سایه خورشید» در آذربایجان شرقی را برگزار می شود.

رییس کانون جوانان رضوی آذربایجان شرقی گفت: ۱۴۰ برنامه فرهنگی در هشتمین جشنهای دهه کرامت با عنوان  «زیر سایه خورشید» در آذربایجان شرقی اجرا می شود.

وی ادامه داد: سفیران رضوی که متشکل از ۵ خادم  رضوی ، مبلغان مذهبی و ناظرین کاروان هستند و  برنامه‌های مختلفی را در نکوداشت دهه کرامت و در قالب طرح زیر سایه خورشید در استان آذربایجان شرقی اجرا خواهند کرد.

مطلبی بیان کرد: در اولین روز از حضور این عزیزان در تبریز برنامه غبار روبی مزار شهدا و نیز حضور در دعای کمیل و شرکت در هیئت مذهبی پیش بینی شده است.

وی گفت: امسال نیز همچون هفت سال گذشته جشن های رضوی از ۲۹ مرداد ماه تا ۴ شهریور ماه سال جاری با حضور کاروان‌ خادمان حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا(ع) در شهرهای مختلف استان آذرابیجان شرقی آغاز خواهد شد

حضور در ۱۲ شهرستان‌ استان آذربایجان شرقی، دیدار با ایتام و زندانیان را از جمله برنامه‌های این کاروان دانست و گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کاروان «جشن بزرگ زیر سایه خورشید» در سنگ فرش چهار راه منصور با حضور مسؤولان و عاشقان رضوی است که شب میلاد حضرت ثامن الحجج امام رضا(ع) بعداز نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد

وی بیان کرد:  شهرهای تبریز، باسمنج، سردرود، اهر، آذرشهر، ایلخچی، میانه، هریس، مرند، زرنق و کلوانق میزبان این کاروان هستند که البته ممکن است تغییراتی در برنامه ها به فراخور موقعیت روی دهد.