تراکتور با حضور هواداران نتیجه خواهد گرفت
تراکتور با حضور هواداران نتیجه خواهد گرفت

اویاقلیق:تراکتور در فصل جدید،تاکنون ۳ بازی انجام داده است. نتایج این بازی ها یک برد و دو مساوی است. تراکتور با این امتیازات در رده۷ جدول لیگ برتر قرار دارد. تفاوت تراکتور در این فصل با فصل های قبل در حضور تماشاگران است. خیلی ها می خواستند بازی های تراکتور خالی از جمعیت باشد. خیلی […]

اویاقلیق:تراکتور در فصل جدید،تاکنون ۳ بازی انجام داده است.

نتایج این بازی ها یک برد و دو مساوی است. تراکتور با این امتیازات در رده۷ جدول لیگ برتر قرار دارد.

تفاوت تراکتور در این فصل با فصل های قبل در حضور تماشاگران است.

wd

خیلی ها می خواستند بازی های تراکتور خالی از جمعیت باشد. خیلی ها می خواستند کاری کنند که هوداران پا به ورزشگاه نگذارند. traxtor

آخرین بازی فصل قبل معروف به جمعه سیاه است. در آن جمعه سیاه ، فغانی با نا عدالتی های خود قهرمانی را از تبریز به اصفهان برد و دل هواداران تراکتور را شکست.

بعضی ها فکر کردند همه کارها تقصیر تراکتور است و داوری مقصری ندارد. ولی فغانی با قضاوت بازی دیروز پرسپولیس،باعث شد همه به ناعدالتی وی ایمان بیاورند.

هواداران تراکتور از جای جای ایران می آمدند تا از نزدیک تیمشان را تشویق کنند.شکستن دل این هواداران اصلا انصاف نبود.

برخی هواداران تراکتور، تکه های شکسته شده دلشان را جمع کردند و در این فصل نیز به ورزشگاه آمدند. ولی برخی ها میگویند قهرمانی را از قبل تعیین می کنند و نیازی به حضور ما نیست.

هواداران تراکتور با حضور خود در ورزشگاه به دنیا ثابت می کنند که می توانند حقشان را پس بگیرند.

اگر هوادارن تیم را همراهی کنند و بازی های تراکتور مملو از هواداران شود،تراکتور با برد های پیاپی قطعا به قهرمانی خواهد رسید.

ولی اگر هوادارن تیم را تنها بگذارند،یعنی عقب نشینی و شکست.