آذربایجان‌شرقی از لحاظ نارضایتی رتبه ۱۸ و ناامنی رتبه ۲۹ کشور را دارد
آذربایجان‌شرقی از لحاظ نارضایتی رتبه ۱۸ و ناامنی رتبه ۲۹ کشور را دارد

به گزارش اویاقلیق به نقل از فارس،اسماعیل جبارزاده ظهر امروز در جلسه شورای اداری که با حضور دریابان علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی همراه بود جایگاه آذربایجان شرقی در امنیت را در کشور ممتاز دانست. وی گفت: آذربایجان‌شرقی در طول هشت سال دفاع مقدس نزدیک به ۱۰ هزار شهید داده و بیش از […]

یبصبه گزارش اویاقلیق به نقل از فارس،اسماعیل جبارزاده ظهر امروز در جلسه شورای اداری که با حضور دریابان علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی همراه بود جایگاه آذربایجان شرقی در امنیت را در کشور ممتاز دانست.

وی گفت: آذربایجان‌شرقی در طول هشت سال دفاع مقدس نزدیک به ۱۰ هزار شهید داده و بیش از ۲۲ هزار جانباز و یک هزار و ۹۰۹ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

جبارزاده افزود: در سایه این فداکاری‌ها و در ادامه آن در سایه تلاش نیروهای امنیتی، انتظامی و سپاه، استان آذربایجان‌شرقی سال گذشته بر اساس بررسی‌ها، عنوان یکی از استان‌های برتر در زمینه امنیتی با وجود جغرافیای خاص این استان و همسایگی با چند کشور خارجی و به لحاظ ترکیب جمعیتی را به دست آورده است.

جبارزاده با بیان اینکه از نظر امنیتی هیچ مشکلی در استان وجود ندارد، گفت: در سال ۹۴ نیز این روند فضای امن در استان را با کمک تمام نیروهای امنیتی چه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و چه در نیروی انتظامی ادامه خواهیم داد.

وی اظهار کرد: در سال گذشته بر اساس ارزیابی‌ها، استان آذربایجان‌شرقی در امر مبارزه با قاچاق ارز و کالا، به عنوان استان برتر انتخاب شده است و این به دلیل وحدت و همدلی بین مسئولان، مردم و روحانیت استان اتفاق افتاده است.

جبارزاده در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: آنچه که در دولت یازدهم به دنبال آن هستیم، حفظ روحیه اعتدال و استفاده از نیروهای دلسوز انقلاب و دوری از مناقشات غیرضروری می‌باشد که سالیان گذشته این امر بوده است.

وی  بیان کرد: در بین ۳۱ استان، استان آذربایجان شرقی از نظر اعتراضات جمعی و تجمعات کارگری رتبه ۲۳، از لحاظ نارضایتی رتبه ۱۸ و از لحاظ ناامنی رتبه ۲۹ کشور را دارد.

جبارزاده به توافق هسته‌ای اشاره کرد و گفت: این پیروزی در بحث هسته‌ای و ادامه حضور با عزت و شرف کشور در ادامه هشت سال دفاع مقدس به دلیل جانفشانی‌های سربازان سنگر دیپلماسی کشور در طی مذاکرات با رهنمودهای رهبری در سایه مدیریت ریاست جمهور به دست آمد و نصیب ملت ایران شد.

وی ادامه داد: زحمات بعدی برای تصویب نهایی توافقنامه مذاکرات هسته‌ای به عهده مجلس شورای اسلامی و شورای عالی امنیت ملی خواهد بود تا شاهد باشیم یکی از موفقیت‌های بزرگ کشور در تاریخ ثبت شود.

استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: مردمان آذربایجان شرقی با امام، انقلاب، نظام و مقام معظم رهبری پیوندی ناگسستنی دارند و ایمان این مردم بر همگان ثابت شده است.