هواداران تراکتور ناامید نشوند
هواداران تراکتور ناامید نشوند

اویاقلیق:پدیده و تراکتور سازی فردا ساعت ۱۷:۳۰ در مشهد به مصاف هم میروند. تراکتور با یک برد و ۲ مساوی ، در رده۷ هفتم جدول لیگ برتر قرار دارد. پدیده نیز با دو مساوی و یک باخت فعلا در رده ۱۴ جدول لیگ برتر قرار دارد. احتمال برد پدیده کم است. به شرطی که بازیکنان […]

یسزطاویاقلیق:پدیده و تراکتور سازی فردا ساعت ۱۷:۳۰ در مشهد به مصاف هم میروند.

تراکتور با یک برد و ۲ مساوی ، در رده۷ هفتم جدول لیگ برتر قرار دارد. پدیده نیز با دو مساوی و یک باخت فعلا در رده ۱۴ جدول لیگ برتر قرار دارد.

احتمال برد پدیده کم است. به شرطی که بازیکنان تراکتور تمام سعی خود را بکنند . باید تا دقیقه آخر به حمله های خود ادامه دهند و با حداکثر تعداد گل پیروز شوند.

فردا ساعت ۱۹:۱۵ استقلال نیز به مصاف استقلال اهواز می رود.

استقلال تا به حال با دو برد و یک باخت در رده ۵ جدول لیگ برتر قرار دارد.استقلال اهواز نیز با یکبرد و یک مساوی و یک باخت در رده ۹ جدول لیگ برتر قرار دارد.

اگر استقلال اهواز در این بازی نتیجه برد و یا مساوی کسب کند،و تیم تراکتور مقابل پدیده به پیروزی برسد، تیم تراکتور به رده ۳ جدول لیگ برتر سعود می کند.

هواداران تراکتور نباید به هیچ وجه از تیم ناامید شوند. تراکتور تا بحال ۳ بازی انجام داده است. اگر کمی تلاش کند به رده اول نیز صعود خواهد کرد.

فقط تنها شرط این پیروزی های پیاپی تراکتور، حضور هواداران در ورزشگاه است.زیرا این هواداران هستند که شور و شوق و انرژی را به بازیکنان می دهند.

هواداران با حضور خود در ورزشگاه و قهرمانی تیم تراکتور، به دنیا ثابت خواهند کرد که حقشان را می توانند بگیرنند.