سارقان حرفه ای در تبریز به دام پلیس افتادند
سارقان حرفه ای در تبریز به دام پلیس افتادند

به گزارش اویاقلیق به نقل از  پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ پاسدار “فرهنگ نوروزی”در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت خودرو و کیف قاپی از آنان در منطقه ای از تبریز، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. وی بیان داشت: ماموران […]

یبذبه گزارش اویاقلیق به نقل از  پایگاه خبری پلیس ،سرهنگ پاسدار “فرهنگ نوروزی”در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت خودرو و کیف قاپی از آنان در منطقه ای از تبریز، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۴جهاد تبریز پس از تلاش های شبانه روزی و بررسی  محل های سرقت با استفاده از تحقیقات گسترده اطلاعاتی، یکی از سارقان  راشناسایی کردند که در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که متهم از مجرمان سابقه دار است؛ در این راستا پس از اخذ دستور قضایی در یک عملیات غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

این مقام مسئول اظهار داشت: متهم در بازجویی ها، ابتدا منکر جرم انتسابی شد ولی با روبرو شدن با شکات و ادله و شواهد موجود، ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۶فقره سرقت خودرو، ۲فقره سرقت موتورسیکلت و  ۴فقره کیف قاپی با همدستی ۳نفر دیگر اعتراف کرد.

سرهنگ نوروزی افزود : با تلاش ماموران مخفیگاه ۳ سارق دیگر نیز شناسایی و متهمان طی عملیات های جداگانه دستگیر شدند؛ در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و جهت بررسی تخصصی به همراه متهمان پرونده به پلیس آگاهی استان ارسال گردید.

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز در خاتمه از شهروندان خواست تا خودرو و وسایل نقلیه خود را به تجهیزات حفاظتی و بازدارنده از جمله قفل پدال، قفل فرمان و سویچ مخفی مجهز کرده و از پارک خودروها در محل های کم تردد و رها کردن آن به صورت روشن در کنار معابر خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک موضوع را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.