برنامه آموزش و پرورش آذربایجان شرقی برای استخدام ۵۰۰۰ نفر
برنامه آموزش و پرورش آذربایجان شرقی برای استخدام ۵۰۰۰ نفر

به گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، پاشایی، در جلسه شورای آموزش و پرورش با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: اجرای طرح رتبه بندی ، قبل از شروع سال تحصیلی آغاز شده و در ابتدای سال تحصیلی در مهرماه اجرایی میشود. وی اظهار کرد: استخدام ۵ […]

طبه گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، پاشایی، در جلسه شورای آموزش و پرورش با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: اجرای طرح رتبه بندی ، قبل از شروع سال تحصیلی آغاز شده و در ابتدای سال تحصیلی در مهرماه اجرایی میشود. وی اظهار کرد: استخدام ۵ هزار نفر نیز در آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در سال جاری تحصیلی مورد توجه قرار دارد.

 مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به سفر وزیر آموزش و پرورش به استان و برگزاری نشست مدیران کل در تبریز بیان کرد: در این سفر انسجام عمل و پتانسیل خوب استانی را به نمایش گذاشتیم.

 وی با اشاره به میزبانی برای المپیاد ورزشی دختران دانش آموز در تبریز یادآور شد: در این المپیاد ۲ هزار نفر شرکت داشتند و علاوه بر آن میزبان طرح بزرگ یاوران نماز در تبریز بودیم و ۷۰۰ مدیر و مسئول مدارس شمالغرب در این طرح شرکت کردند.

 وی با اشاره به برنامه های فرهنگی و ورزشی در استان گفت: آذربایجان شرقی میزبان ۱۲ رویداد مهم علمی ، فرهنگی و ورزشی منطقه ای و کشوری در سال جاری بوده است.

پاشایی یادآور شد: پروژه مهر نیز همزمان با آغاز سال تحصیلی در استان انجام می شود و ۸۵۰۰ مدرسه در سطح استان همزمان با آغاز سال تحصیلی شروع به فعالیت خواهند نمود. وی بیان کرد: پروژه مهر به شدت مورد توجه است تا آغاز سال تحصیلی با برنامه های مدون آغاز شود. مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی افزود: علی رغم تنگناهای اعتباری و مالی و سختی ساماندهی نیروی انسانی مهر را با قوت و قدرت آغاز خواهیم کرد.