پیش بازی تراکتورسازی تبریز و پدیده خراسان
پیش بازی تراکتورسازی تبریز و پدیده خراسان

به گزارش اویاقلیق،روز جمعه ساعت ۱۷:۳۰ دیدار تیم های تراکتور سازی تبریز و پدیده خراسان در هفته ی چهارم مسابقات لیگ برتر در حالی صورت می گیرد که وضعیت دو تیم در جدول کمی متفاوت است. تیم پدیده خراسان از ۳ بازی این فصل که در مقابل تیم های پرسپولیس تهران ، فولاد خوزستان و […]

یسزطبه گزارش اویاقلیق،روز جمعه ساعت ۱۷:۳۰ دیدار تیم های تراکتور سازی تبریز و پدیده خراسان در هفته ی چهارم مسابقات لیگ برتر در حالی صورت می گیرد که وضعیت دو تیم در جدول کمی متفاوت است.

تیم پدیده خراسان از ۳ بازی این فصل که در مقابل تیم های پرسپولیس تهران ، فولاد خوزستان و سایپا انجام داده است، فقط ۲ امتیاز به دست آورده است .

این درحالی است که تیم فوتبال پدیده در ورشگاه آزادی توانست پرسپولیس تهران را در خانه ی خود با نتیجه ۲-۲ متوقف کند و در بازی که مقابل تیم فولاد خوزستان در مشهد صورت گرفت نتیجه ای بهتر از ۱- ۱ را نتواست کسب کند. هم چنین در هفته ی سوم با قبول شکست از سایپا با دو امتیاز در رده ی یازدهم جدول مسابقات قرار گرفته است.

اما در مقابل ،تیم تراکتور سازی که مهره های کلیدی تری نسبت به پدیده دارد نتایجی بهتر نسبت به این تیم مشهدی گرفته است. تراکتور از بازی های قبلی خود ۵ امتیاز گرفته و در رده ی ششم جدول مسابقات است .تراکتور در هفته اول مقابل تیم نفت تهران قرار گرفت که با نتیجه ۰-۰ متوقف شد.

هفته دوم در مقابل تیم گسترش فولاد تبریز با برد قاطع ۳-۱ توانست حریف هم شهری خود را از میان بردارد .

هفته سوم در بازی با راه آهن که تا دقایق پایانی از این تیم پیش بود، نتوانست از برد خود دفاع کند.و  بازی با نتیچه ی ۱-۱ به پایان رسید.

لازم بذکر است که مهاجری سرمربی پدیده مشهد اعلام کرده است که در این مسابقه تیمش محکوم به برد است و در طرف مقابل مردم آذربایجان و تونی اولیویرا خواستار برد در این مسابقه هستند.

حال باید دید در این مسابقه که تماشای آن برای فوتبال دوستان مشهدی رایگان اعلام شده است چه نتیچه ای بدست خواهد آمد.