آغاز همکاری اوقاف و میراث فرهنگی برای بازسازی مقبره شاه حسین ولی
آغاز همکاری اوقاف و میراث فرهنگی برای بازسازی مقبره شاه حسین ولی

در این دیدار که در حوزه ریاست ادراه کل میراث فرهنگی اتفاق افتاد فرزین حق پرست با اشاره تفاهم نامه کشوری موجود مابین سازمان میراث فرهنگی و سازمان اوقاف و امور خیریه تاکید کرد: با تعامل و همکاری بیشتر می بایست شرایط اجرایی شدن این تفاهم نامه در استان آذربایجان شرقی فراهم شود. حق پرست […]

بیدر این دیدار که در حوزه ریاست ادراه کل میراث فرهنگی اتفاق افتاد فرزین حق پرست با اشاره تفاهم نامه کشوری موجود مابین سازمان میراث فرهنگی و سازمان اوقاف و امور خیریه تاکید کرد: با تعامل و همکاری بیشتر می بایست شرایط اجرایی شدن این تفاهم نامه در استان آذربایجان شرقی فراهم شود.

حق پرست با تشریح جزئیات نقشه های بازآفرینی مقبره شاه حسین ولی افزود: اداره کل میراث فرهنگی تعهد خود را نسبت به تهیه نقشه های مورد نیاز برای احیای مقبره شاه حسین ولی انجام داده است و این نقشه ها به زودی در اختیار اداره کل اوقاف و امور خیریه برای آغاز عملیات اجرایی قرار داده خواهد شد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: بازدیدهای مشترکی با حضور مدیران کل دو اداره کل به منظور ساماندهی امام زاده ها و بقاع متبرکه انجام خواهد شد تا فرآیند تکمیل پروژه ها سرعت بیشتری به خود گیرد.

در این دیدار حجه الاسلام مصائبی مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با تشکراز اقدامات انجام شده از سوی اداره کل میراث فرهنگی استان اظهار امیدواری کرد که همکاری های این ادارات کل بیش از پیش افزایش یابد