راه بندان طولانی در جاده تبریز- آذرشهر به دلیل واژگونی کامیون خاور
راه بندان طولانی در جاده تبریز- آذرشهر به دلیل واژگونی کامیون خاور

امروز چهارشنبه واژگونی کامیون خاور در مقابل نیروگاه حرارتی تبریز و اهتمام همه جانبه پلیس راه آذربایجان شرقی برای جمع آوری بار سیب زمینی حامل آن از کف جاده، باعث اختلال در رفت و آمد خودروها در جاده تبریز- آذرشهر شد و مسافران این مسیر ناچار شدند چند ساعت پشت ترافیک بمانند.  جواد ناموران رییس […]

سامروز چهارشنبه واژگونی کامیون خاور در مقابل نیروگاه حرارتی تبریز و اهتمام همه جانبه پلیس راه آذربایجان شرقی برای جمع آوری بار سیب زمینی حامل آن از کف جاده، باعث اختلال در رفت و آمد خودروها در جاده تبریز- آذرشهر شد و مسافران این مسیر ناچار شدند چند ساعت پشت ترافیک بمانند.

 جواد ناموران رییس پلیس راه آذربایجان شرقی گفت: ساعت شش و ۴۵ دقیقه صبح امروز یک دستگاه کامیون خاور حامل سیب زمینی در محور تبریز-آذرشهر واژگون شد.

وی افزود: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و تنها موجب مسدود شدن مسیر برای مدتی شد.

وی دلیل وقوع این حادثه را ناتوانی راننده کامیون خاور در کنترل خودرو و عدم تمرکز وی اعلام کرد.

ناموران اضافه کرد: با توجه به اینکه بار کامیون واژگون شده سیب زمینی بود، برای جلوگیری از لغزنده شدن و جمع آوری سیب زمینی ها از کف جاده ناگزیر شدیم محور مواصلاتی تبریز- آذرشهر را برای مدتی ببندیم.

وی گفت: هم اکنون جاده تبریز- آذرشهر باز است و ترافیک در آن جریان دارد.

جاده تبریز – آذرشهر به طول حدود ۴۰ کیلومتر از جمله محورهای مواصلاتی پرتردد آذربایجان شرقی است که نقش مهمی در جابجایی بار ترافیکی منطقه شمال غرب کشور دارد.