صدای تبریز هم در آمد !
صدای تبریز هم در آمد !

هفته نامه صدای تبریز که اخیرا موفق به اخذ مجوز از هیئت نظارت بر مطبوهات شده است، بزودی وارد جامعه رسانه ای کشور می شود. بهنام بیرامی مدیر اجرایی این هفته نامه گفت: در این هفته نامه سعی خواهیم داشت تا هویت تاریخی ملی و شیعی تبریز را تحقیق ، بررسی و به اطلاع مخاطبین […]

۹۶pn_sedaye_tabriz-logo هفته نامه صدای تبریز که اخیرا موفق به اخذ مجوز از هیئت نظارت بر مطبوهات شده است، بزودی وارد جامعه رسانه ای کشور می شود.
بهنام بیرامی مدیر اجرایی این هفته نامه گفت: در این هفته نامه سعی خواهیم داشت تا هویت تاریخی ملی و شیعی تبریز را تحقیق ، بررسی و به اطلاع مخاطبین برسانیم.
وی ادامه داد: در بخش دیگر این نشریه برای نشان دادن خدمات نظام اسلامی به مردم خدمات مسئولین محترم را به اطلاع مردم خواهیم رسانید.
بیرامی پرداخت متفاوت به فرهنگ و ادبیات آذربایجان و تفکیک نمودن فتنه قومیتی از هویت ملی و منطقه ای را از اهداف دیگر این نشریه دانست.
مدیراجرایی صدای تبریز ادامه داد: معرفی چهره های ماندگار جهاد اسلامی و مقاومت خطه دلیران از شیخ محمد خیابانی تا شهید مدنی ، از ستارخان تا شهید باکری و معرفی علما، دانشمندان، نخبگان ، رزمندگان و مدیران موفق استان که از میدان جنگ تا میدان خدمت رسانی خود رافدای آرمان های انقلاب اسلامی کرده اند، بخشی دیکر از این مصحف هویتی خواهد بود.
این فعال فرهنگی، تهیه گزارش از محلات قدیم و جدید ، مشکلات محلات و ایجاد صدای رسای مردم را از بخش دیگر این رسانه مکتوب دانست و گفت: بعنوان یک جوان ایرانی از خطه دلیرمردان و غیور ان آذربایجان برخود وظیفه می دانم تا صدای تبریز را برای رساکردن صدای مردم یاری کنم.
وی در پایان از همه اهل رسانه ، اهل قلم ، اهل فرهنگ و ادب خواست تا در رسا کردن صدای تبریز ، دستندرکاران این هفته نامه را یاری نمایند.