روشنی:پروژه آتاسنتر به مرحله اجرا رسید/تعریف منابع درآمدی ۸۰۰ میلیاردی برای شهرداری منطقه ۶
روشنی:پروژه آتاسنتر به مرحله اجرا رسید/تعریف منابع درآمدی ۸۰۰ میلیاردی برای شهرداری منطقه ۶

فرهاد روشنی با اشاره به اینکه چند برنامه مهم و بزرگ برای آینده غرب تبریز ترسیم کرده ایم، گفت: یکی از این طرحهای عظیم سرمایه گذاری، پروژه آتا سنتر است که تا پایان ماه آینده به مرحله اجرایی می رسد. وی افزود: پروانه ساختمانی این مجموعه بعد از ۷ ماه تلاش مجموعه همکاران شهرداری بخصوص […]

یسطفرهاد روشنی با اشاره به اینکه چند برنامه مهم و بزرگ برای آینده غرب تبریز ترسیم کرده ایم، گفت: یکی از این طرحهای عظیم سرمایه گذاری، پروژه آتا سنتر است که تا پایان ماه آینده به مرحله اجرایی می رسد.

وی افزود: پروانه ساختمانی این مجموعه بعد از ۷ ماه تلاش مجموعه همکاران شهرداری بخصوص پرسنل خدمتگذار منطقه ۶ تبریز به عنوان بزرگترین پروژه فرهنگی، تجاری و تفریحی شمالغرب کشور در غرب تبریز صادر شده و وارد فاز اجرایی خواهد شد.

روشنی خاطرنشان کرد: این پروژه بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان درآمدزایی برای شهرداری منطقه ۶ تبریز به همراه دارد.

وی در ادامه سخنان خود از شروع تهیه طرح ساماندهی شهرک مایان خبر داد و گفت: بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان درآمد از محل تصویب این طرح از دیگر منابع درآمدی برای منطقه می باشد.

وی با اشاره به پیامدهای تصویب این طرح تصریح کرد: در کنار این طرح مشکلات پروژه شهرک مبل و خودرو که سالها به دلیل نبود حاملهای انرژی و مشکلات طرح روبرو شده بود، حل خواهد شد.

شهردار منطقه ۶ با اشاره به مشکلات پروژه مشارکتی شهرک امام (ره) اظهار داشت: مشکلات این پروژه با همکاری و حمایت جدی استانداری و شهرداری رفع شده و تاکنون نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان سهم شهرداری تحویل گردیده است.

روشنی با اشاره به پیش بینی کسب درآمد ۸۰۰ میلیارد تومانی برای منطقه ۶، گفت: حدود ۴۵ میلیارد تومان از رقم فوق تاکنون وصول شده و بخش عمده ای نیز در ماههای آینده محقق خواهد شد.

وی با بیان اینکه از زمان آغاز به کار خود، در تمامی محلات حضور یافته و بصورت چهره به چهره با مشکلات شهروندان آشنا شده ام، گفت: غرب تبریز با وجود مشکلات فراوانی در بخش های عمرانی، خدماتی و اقتصادی، یکی از پر پتانسیل ترین مناطق کلانشهر تبریز است که متاسفانه به ورطه فراموشی دچار و فرصت پیشرفت این محله نادیده گرفته شده است.

روشنی ادامه داد: در پی قولی که به اهالی غرب تبریز داده بودم، مدیریت کارآمد با برنامه ریزی مدون ۴ ساله می تواند غرب تبریز را به یکی از برخوردارترین مناطق کلانشهر تبریز تبدیل کند.

وی افزود: سال گذشته که اولین سال خدمات دهی بنده به عزیزان ساکن در این حوزه بوده توانستیم رکورد تحقق بودجه شهرداری منطقه ۶ را از بدو تشکیل تا امروز بشکنیم و با ۱۲۱ درصد تحقق بودجه بیش از بودجه مصوب شورای محترم فعالیت عمرانی و خدماتی داشته باشیم.

شهردار منطقه ۶ تبریز با بیان اینکه تامین این نیازها حمایت مجموعه مدیریتی شهرداری کلانشهر تبریز و استانداری آذربایجان شرقی را می طلبد، خاطرنشان کرد: معاون محترم عمرانی استاندار به شهردار محترم تبریز وعده داده اند یک روز کاری را در منطقه سپری کرده و با این پتانسیلها از نزدیک آشنا شوند، تا ساز و کارهای علمی و عملی برای توسعه غرب تبریز ارائه و در کمیسیونهای مختلف تصمیم گرفته شود.