باقری بنابی به کمپین ” ما اجازه نمی دهیم ” پیوست
باقری بنابی به کمپین ” ما اجازه نمی دهیم ” پیوست

باقری بنابی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت و گو با بوتیا، با پیوستن به کمپین ” ما اجازه نمی دهیم” در رابطه با صحبت های مقام معظم رهبری در مجمع جهانی اهل بیت گفت: از زمان کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ بین ملت ایران و آمریکا همیشه تقابل جدی بوده است و خواهد بود. عضو کمیسیون اقتصادی مجلس […]

سزباقری بنابی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت و گو با بوتیا، با پیوستن به کمپین ” ما اجازه نمی دهیم” در رابطه با صحبت های مقام معظم رهبری در مجمع جهانی اهل بیت گفت: از زمان کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ بین ملت ایران و آمریکا همیشه تقابل جدی بوده است و خواهد بود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: فرمایشات امروز مقام معظم رهبری همانند صحبت های قبلی ایشان که در دوران رهبری خود داشته اند همیشه راه گشا بوده است و خط و مشی تعیین شده توسط ایشان، تلنگری برای تمام مسئولین نظام در ادوار مختلف به خصوص در بزنگاه ها برای هشدار باش آن هاست.

وی افزود: آمریکا و استکبار جهانی در این ۳۷ سال در تلاش بوده و هستند که به هر نحوی که شده ایرانی را که در مقابل استکبار و صهیونیست ایستادگی کرده و ملتی که پرچم استکبار ستیزی را بر دوش دارد، از این مسئله دور کند و ما را بر زمین بزند.

باقری در ادامه عنوان کرد: لذا آمریکا از همه ابعاد برای این مسئله تلاش می کند، اقدامات آن ها در اوایل انقلاب از شورش های منافقین شروع شده و در دوران جنگ و پس از آن سعی کردند از طریق مطبوعاتی ، سیاسی و اقتصادی در هر برحه ای وارد شده تا ایران را از استکبار ستیزی خارج کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه آمریکا تا به امروز موفق نشده است در ایران نفوذ کند، تاکید کرد: آمریکا تا  کنون نتوانسته است اهداف استکباری خود را در ایران اسلامی پیاده کند و در توافق هم طبق فرمایش مقام معظم رهبری به دنبال این بودند که از این روزنه ای که باز شده برای نفوذ در ایران استفاده کنند.

باقری خاطر نشان کرد: آمریکایی ها ادعا می کنند که در توافق صورت گرفته از نظر اقتصادی، سیاسی در ایران نفوذ کرده اند  در حالی که این توافقی است که ایران به ۵+۱ اجازه داده است که مسائل هسته ای را پیگیر باشند و هیچ گونه راهی برای نفود سیاسی، اقتصادی و فرهنگی برای کشورهای ۵+۱ دیده نشده است.

وی بیان کرد: اگر قرار باشد با این توافق نامه آمریکایی ها در ایران نفوذ کنند، این نفوذ دو طرفه بوده و ایران هم می تواند در کشورهای آن ها نفوذ کند هر چند این مسئله صحت ندارد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان اظهار کرد: به هیچ عنوان به  آمریکا و دیگر کشورهای ۵+۱ اجازه هیچ گونه نفوذی داده نمی شود و در این خصوص همه مسئولین باید به فرمایشات مقام معظم رهبری گوش دهند و هر جا که سوراخی برای نفوذ آمریکا و سایر کشورها دیده می شود سد شود تا نتوانند با این اقدامات، مسائل سیاسی و فرهنگی ما را تحت الشعاع قرار دهند.