تجلیل از هنرمندان پیشکسوت آذربایجان با حضور معاون هنری وزیر ارشاد در تبریز
تجلیل از هنرمندان پیشکسوت آذربایجان با حضور معاون هنری وزیر ارشاد در تبریز

“علی‌اکبر صفی‌پور” گفت: بیست و هشتم و بیست و نهم  مردادماه جاری چهار ویژه برنامه با حضور دکتر مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصحاب فضل و فرهنگ و هنر در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود. وی افزود: آیین اختتامیه و معرفی نفرات برتر نهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران روز چهارشنبه بیست و هشتم […]

۶“علی‌اکبر صفی‌پور” گفت: بیست و هشتم و بیست و نهم  مردادماه جاری چهار ویژه برنامه با حضور دکتر مرادخانی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصحاب فضل و فرهنگ و هنر در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود.

وی افزود: آیین اختتامیه و معرفی نفرات برتر نهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران روز چهارشنبه بیست و هشتم مردادماه جاری در شهرستان اهر، آیین اختتامیه و معرفی نفرات برتر جشنواره سراسری عکس رضوی روز چهارشنبه بیست و نهم مردادماه ساعت ۱۷ در مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن، آیین بزرگداشت استاد میرعباس آل یاسین بیست و نهم مردادماه ساعت ۱۷ در مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن و آیین بزرگداشت عاشیق حسن اسکندری بیست و نهم مرداد ساعت ۲۱ در مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن تریز آیین‌هایی است که با حضور معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصحاب فرهنگ و هنر استان برگزار می شود.

صفی‌پور از هنرمندان و علاقمندان دعوت کرد تا با حضور خود موجب برگزاری هرچه باشکوهتر این آیین ها باشند.

 وی گفت: مسائل و برنامه های فرهنگی و هنری و ارتقای آن از اولویتهای این اداره کل است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تاکید کرد: با بکارگیری همه ظرفیتها و امکانات استانی تلاش شده فرهنگ اصیل ایرانی – اسلامی را تقویت و برای جهانیان معرفی و تبیین کنیم.

وی بزرگداشت و تکریم مفاخر، مشاهیر و شخصیتها را ازجمله فعالیتهای این اداره ی کل برشمرد و تاکید کرد: ما درصدد هستیم علاوه بر معرفی و تبیین ابعاد شخصیتی بزرگان و مشاهیر در زمان حیات آنان،‌ آثار آنها را نیز در اختیار همگان قرار دهیم.