کاهش تلفات فوتی تصادفات جاده ای، اولویت اول پلیس آذربایجان شرقی
کاهش تلفات فوتی تصادفات جاده ای، اولویت اول پلیس آذربایجان شرقی

  سردار “محسن حسن خانی” در حاشیه کمیسیون کاهش تصادفات استان با بیان اینکه کاهش تلفات فوتی اولویت اول پلیس استان است؛ گفت: ارتقای امنیت نظم عبور و مرور در درون و برون شهر با برنامه ریزی برای باقیمانده ایام تعطیلات لازم است. وی افزود: برای دست یابی به این هدف استفاده از تمام توان و […]

۵  سردار “محسن حسن خانی” در حاشیه کمیسیون کاهش تصادفات استان با بیان اینکه کاهش تلفات فوتی اولویت اول پلیس استان است؛ گفت: ارتقای امنیت نظم عبور و مرور در درون و برون شهر با برنامه ریزی برای باقیمانده ایام تعطیلات لازم است.

وی افزود: برای دست یابی به این هدف استفاده از تمام توان و امکانات امور راهور و پلیس راه و سایر یگان های امنیتی و انتظامی استان و استفاده از توان سازمان های ذیربط مستقر در نقاط حادثه خیز ضروری است.

وی با تاکید بر ارتقاء کیفی و افزایش گشت های بکار گرفته شده در ساعات پیک ترافیکی و ساعات خلاء در درون و برون شهر گفت: با تخلفات حادثه ساز، بخصوص سرعت، سبقت، تجاوز به چپ و عبور از چراغ قرمز بطور قاطع و بدون اغماض برخورد می شود.

این مقام ارشد انتظامی استان به استفاده حداکثری از دوربین های کنترل سرعت در جاده های برون شهری و بزرگراه ها و کمربندی های داخل شهر تاکید کرد و گفت: تجهیز جاده های برون شهر به فناوری نوین و دوربین های ثابت کنترل تخلفات باید در برنامه کاری پلیس راهور و پلیس راه باشد.

وی در پایان به استفاده از ظرفیت صدا وسیما در بحث اطلاع رسانی و فرهنگ سازی ترافیک و پیگیری و توجه جدی نسبت به انضباط ظاهری و معنوی کارکنان ‌‌و نظا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رت بر عملکرد آنها و ‌‌‌‌‌‌‌بخصوص توجه به کنترل نامحسوس کارکنان تاکید کرد