برگزاری نشست های پرسش و پاسخ و بررسی میدانی مشکلات مردم در هفته دولت
برگزاری نشست های پرسش و پاسخ و بررسی میدانی مشکلات مردم در هفته دولت

دکتر شهرتی فر در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی  هفته دولت افزود: دولت در حوزه های بهداشت و درمان و تامین اجتماعی موفقیت های چشم گیری در عرصه ملی داشته است. فرماندار تبریز با اشاره به تنظیم سند تدبیر و توسعه شهرستان های مختلف آذربایجان شرقی طی دو سال گذشته گفت: علاوه بر خدمات جاری دستگاه […]

۱۲۳eدکتر شهرتی فر در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی  هفته دولت افزود: دولت در حوزه های بهداشت و درمان و تامین اجتماعی موفقیت های چشم گیری در عرصه ملی داشته است.
فرماندار تبریز با اشاره به تنظیم سند تدبیر و توسعه شهرستان های مختلف آذربایجان شرقی طی دو سال گذشته گفت: علاوه بر خدمات جاری دستگاه های اجرایی، نقاط برجسته این سند در مناطق مختلف استان می تواند در این هفته به اطلاع مردم برسد.
وی با تاکید بر قانون گرایی دولت افزود: در این هفته عملکرد واقعی دستگاه های اجرایی اطلاع رسانی می شود و تزریق امید و نشاط در میان اقشار مختلف مردمی مورد توجه قرار می گیرد.
وی اجرای پروژه اتوبان تبریز – مرند – بازرگان با اعتبارات خارجی در آذربایجان شرقی را تحول آفرین دانست و گفت: جذب سرمایه های خارجی با توجه به منابع محدوده دولت، بهترین رویکرد در زمان حاضر به شمار می رود و این موضوع نیازمند اطلاع رسانی است.
وی نسبت به حضور مسوولان در بین مردم و برقراری ارتباط تعاملی با آنان در هفته دولت تاکید کرد و افزود: برگزاری نشست های پرسش و پاسخ و بررسی میدانی مشکلات مردم در این هفته مورد توجه قرار می گیرد.
وی گفت: دولت تدبیر و امید در شرایط بحرانی سیستم اجرایی کشور، روی کار آمد به همین دلیل قضاوت در مورد عملکرد دو ساله دولت باید با توجه به شرایط حاکم بر این دوران صورت گیرد.
وی همچنین از مسوولان دستگاه های اجرایی خواست تا نسبت به تجلیل از کارکنان نمونه اقدام کرده و برنامه های مختلف ورزشی و فرهنگی برای آنان برگزار نمایند.
دراین جلسه با دستور فرماندار تبریز، پنج کمیته تخصصی برای گرامی داشت هفته دولت در تبریز تشکیل شد.