تکلیف توافق معلوم نیست/ راه نفوذ آمریکا را خواهیم بست
تکلیف توافق معلوم نیست/ راه نفوذ آمریکا را خواهیم بست

شرکت کنندگان در ششمین اجلاس مجمع جهانی اهل بیت (علیهم السلام) و هشتمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. ایشان در این دیدار با اشاره به توافق هسته ای اخیر خاطرنشان کردند: به خیال خودشان در این توافقی که البته تکلیف […]

scdشرکت کنندگان در ششمین اجلاس مجمع جهانی اهل بیت (علیهم السلام) و هشتمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

ایشان در این دیدار با اشاره به توافق هسته ای اخیر خاطرنشان کردند: به خیال خودشان در این توافقی که البته تکلیف آن معلوم نیست -نه معلوم است اینجا تصویب بشود و نه معلوم است آنجا تصویب بشود- نیت آنها این بود که از این توافق راهی پیدا کنند برای نفوذ در کشور؛ ما این راه را بستیم؛ ما این راه را به طور قاطع خواهیم بست.

رهبر معظم انقلاب، افزودند: نه نفوذ اقتصادی آمریکا را در کشور اجازه خواهیم داد، نه نفوذ سیاسی و نه نفوذ فرهنگی. با همه‌ توان -که بحمدالله این توان، امروز زیاد هم هست- با این نفوذ مقابله خواهیم کرد‌.

ایشان با بیان اینکه ما برای مردم مظلوم یمن غصه می‌خوریم، دعا می‌کنیم و هر کمکی بتوانیم به آنها می‌کنیم، تصریح داشتند: یک کشور را دارند خراب می‌کنند؛ اهداف سیاسی را با حماقت دنبال می‌کنند.

رهبر معظم انقلاب، تاکید کردند: آمریکایی‌ها در منطقه هم می‌خواهند نفوذ کنند و هم اهداف‌شان را دنبال کنند؛ اما ما نخواهیم گذاشت.

ایشان با اشاره به هدف آمریکایی ها مبنی بر تجزیه برخی از کشورهای منطقه افزودند: ما از مقاومت در منطقه و مقاومت فلسطین که یکی از برجسته‌ترین فصول تاریخ اسلامی است دفاع می‌کنیم و از هر کسی که با اسرائیل مبارزه کند و رژیم صهیونیستی را بکوبد و مقاومت را تأیید کند، همه‌جور حمایتی را که برای ما ممکن باشد از او می‌کنیم‌.دآنها دنبال تجزیه‌ی عراق و سوریه‌اند؛ به حول و قوه‌ی الهی این اتفاق نخواهد افتاد‌.

رهبر معظم انقلاب با تاکید برایتکه ما از مقاومت در منطقه و مقاومت فلسطین که یکی از برجسته‌ترین فصول تاریخ اسلامی است دفاع می‌کنیم، بیان داشتند: ما از هر کسی که با اسرائیل مبارزه کند و رژیم صهیونیستی را بکوبد و مقاومت را تأیید کند، همه‌جور حمایتی را که برای ما ممکن باشد از او می‌کنیم‌.

مشروح خبر و تصاویر تکمیلی متعاقباً منتشر خواهد شد.