دو هزار و ۷۹۰ پست سازمانی وزارت کشور به سازمان مدیریت و برنامه ریزی منتقل می شود
دو هزار و ۷۹۰ پست سازمانی وزارت کشور به سازمان مدیریت و برنامه ریزی منتقل می شود

جواد ناصریان روز دوشنبه در نشست معاونان توسعه مدیریت و منابع انسانی منطقه ۳ کشور شامل استان های زنجان ، کردستان ، اردبیل ، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی در تبریز با بیان اینکه به طور میانگین از هر استانداری ۹۰ پست منتقل می شود، افزود: متناسب با هر پست نیروها نیز منتقل خواهند شد. […]

۲۱جواد ناصریان روز دوشنبه در نشست معاونان توسعه مدیریت و منابع انسانی منطقه ۳ کشور شامل استان های زنجان ، کردستان ، اردبیل ، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی در تبریز با بیان اینکه به طور میانگین از هر استانداری ۹۰ پست منتقل می شود، افزود: متناسب با هر پست نیروها نیز منتقل خواهند شد.

وی با اشاره به کار مطالعاتی وزارت کشور در خصوص ساماندهی نیروی انسانی گفت: پست های سازمانی به تفکیک حوزه های عمومی و تخصصی احصا شده اند.

ناصریان با اعلام اینکه نسبت پست های عمومی به تخصصی باید ۲۵ به ۷۵ درصد باشد، گفت: این در حالی است که ۶۰ درصد نیروهای وزارت کشور در پست های عمومی اشتغال دارند.

وی اظهارکرد: بر همین اساس انتقال پست از حوزه های عمومی به تخصصی ممنوع و در عوض شرایط انتقال پست از حوزه عمومی به تخصصی تسهیل شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت کشور با بیان اینکه سالانه باید ۱۵ درصد نیروهای قراردادی کاهش یابند از ترمیم احکام پرسنلی وزارت کشور خبرداد.

ناصریان بر حفظ وظیفه ذاتی و اقتدار استانداری ها در انتزاع و انتقال برخی از وظایف معاونت توسعه مدیریت منابع انسانی به سازمان مدیریت و برنامه ریزی تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه بخشی از وظایف معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری ها محل اختلاف وزارت کشور و سازمان مدیریت و برنامه ریزی است ، گفت: با توجه به وظیفه ذاتی این معاونت در خصوص رصد حوزه های اقتصادی و سرمایه گذاری همچنین رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی ، اصرار بر حفظ این معاونت به عنوان یکی از معاونت های چهارگانه استانداری ها داریم.