خط تولید گیربکس وانت آریسان در میانه به بهره برداری رسید
خط تولید گیربکس وانت آریسان در میانه به بهره برداری رسید

مهدی مشایخی درآیین افتتاح این طرح اظهارکرد : پروژه مونتاژ گیربکس از تیر ماه سال ۹۰ در میانه نصب و راه اندازی شده که تا پایان سال گذشته ۳۶۷ هزار دستگاه تولید و دراختیار شرکت ایران خودرو تبریز قرار گرفت. وی افزود : با جایگزینی و راه اندازی خط تولید وانت آریسان ۳۰ نفر پس […]

سیمهدی مشایخی درآیین افتتاح این طرح اظهارکرد : پروژه مونتاژ گیربکس از تیر ماه سال ۹۰ در میانه نصب و راه اندازی شده که تا پایان سال گذشته ۳۶۷ هزار دستگاه تولید و دراختیار شرکت ایران خودرو تبریز قرار گرفت.

وی افزود : با جایگزینی و راه اندازی خط تولید وانت آریسان ۳۰ نفر پس از آموزش مشغول بکار شده و با کادربندی جدید اعم از نیروهای قبلی و نیروهای جدید از امروز تولید مونتاژ گیربکس با ۶۰ نفر و در مجموع ۱۷۰ نفر در کارخانه مشغول به کار هستند.

مشایخی اضافه کرد : علاوه بر گیربکس وانت آریسان، مونتاژ گیربکس وانت مزدا نیز به این شرکت محول شده که امید می رود با رفع بحران اقتصادی از ایران خودرو، آمار مونتاژ روزانه شرکت به ۵۰۰ دستگاه برسد.

وی افزود : با هماهنگی انجام یافته از سوی مدیر عامل شرکت ایران خودرو خرید هشت دستگاه CNC از آلمان و فرانسه بر تولید پین گیربکس پژوی سواری برنامه ریزی شده که سبب ارتقای شرکت، افزایش توان فنی و میزان اشتغالزایی برای ۲۰۰ نفر خواهیم بود.