تبریزیم ۴ در خانه ی اختتام
تبریزیم ۴ در خانه ی اختتام

چهارمین جشنواره نمایش های خیابانی و فضای باز تبریزیم، منتخبان خود را در بخش های اعلام شده شناخت و هیات داوران نفرات برتر جشنواره را اعلام کرد.   هیات داوران پس از تماشا و بررسی آثار نمایشی این دوره و بررسی آنها، آرای خود را به شرح زیر اعلام می‌دارد: بخش طرح و ایده نمایشی: […]

شیچهارمین جشنواره نمایش های خیابانی و فضای باز تبریزیم، منتخبان خود را در بخش های اعلام شده شناخت و هیات داوران نفرات برتر جشنواره را اعلام کرد.

  هیات داوران پس از تماشا و بررسی آثار نمایشی این دوره و بررسی آنها، آرای خود را به شرح زیر اعلام می‌دارد:

بخش طرح و ایده نمایشی:
رتبه سوم:
اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی به مبلغ سه میلیون ریال مشترکاً به نویسندگان و ایده‌پردازان آثار ذیل به عنوان رتبه سوم:
۱. زیبا فرج‌اللهی به خاطر نمایش فیس پوووک
۲. جمال ساقی‌نژاد به خاطر نمایش چول
رتبه دوم:
اهدای لوح سپاس و هدیه نقدی به مبلغ هفت میلیون ریال به بابک مینقی نویسنده نمایش قیزیل
رتبه اول:
اهدای دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ ده میلیون ریال معادل یک میلیون تومان به حبیب پروین قدس نویسنده نمایش «گئتمه عمی یه گل آقاجانا»
بخش بازیگری:
تقدیر از:
لوح تقدیر و مبلغ سه میلیون ریال به صورت مشترک اهدا می شود به آقایان:
۱. جلیل شهنازی / به خاطر عروسک گردانی در نمایش قیزیل
۲. یوسف اکبرزاده / به خاطر بازی در نمایش های «بیکارلیق حیکایتی» و «بمب»

رتبه سوم بازیگری:
هیات داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره به مبلغ پنج میلیون ریال از بازیگر نمایش های «گئتمه عمی جانا، گل آقاجانا» و «فرار بزرگ» ـ حسن بابازاده قدردانی کرد.
رتبه دوم بازیگری:
هیات داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره به مبلغ هفت میلیون ریال از بازیگری نمایش های بیکارلیق حیکایتی و بمب ـ امین حاجی اکبری ـ قدردانی کرد.
رتبه نخست بازیگری:
هیات داوران دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و جایزه ویژه این بخش را به مبلغ ده میلیون ریال معادل یک میلیون تومان اهدا می کند به جمال ساقی نژاد.

بخش کارگردانی:

هیات داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی سه میلیون ریالی از کارگردان نمایش چول ـ جمال ساقی نژاد ـ قدردانی کرد.
رتبه سوم:
هیات داوران لوح تقدیر رتبه سوم کارگردانی و مبلغ شش میلیون ریال را اهدا می کند به خانم سعیده حامد کارگردان نمایش فرار بزرگ
رتبه دوم:
هیات داوران لوح تقدیر رتبه دوم و جایزه نقدی این بخش را اهدا می‌کند به احسان بهطاسی کارگردان نمایش بیکارلیق حیکایتی.
رتبه اول:
هیات داوران دیپلم افتخار کارگردانی جشنواره و تندیس و جایزه ویژه این بخش را به مبلغ پانزده میلیون ریال معادل یک و نیم میلیون تومان را به کارگردان نمایش «گئتمه عمی جانا، گل آقاجانا» ـ سیامک افسایی ـ تقدیم می کند.

هیات داوران از مجموع آثار ارائه شده در این دوره از جشنواره ضمن قدردانی از تلاش تمامی هنرمندان تبریزی از حضور هنرمندان گروه های نمایشی کشورهای ترکیه، جمهوری آذربایجان و کردستان عراق تجلیل کرد.

هیات داوران جشنواره، با اهدای مبلغ بیست میلیون ریال جایزه نقدی این بخش به گروه نمایشی «گئتمه عمی جانا، گل آقاجانا» به سیامک افسایی این نمایش را به عنوان کار برگزیده انتخاب و برای حضور در جشنواره نمایش های خیابانی مریوان معرفی کرد.

همچنین نمایش قیزیل در اولویت دوم برای شرکت در جشنواره لاهیجان معرفی می‌شود.

گفتنی است حسین آذرنیا دبیر و یعقوب صدیق‌جمالی دبیر اجرایی چهارمین جشنواره نمایش‌های خیابانی و فضای باز شهر و شهروندی تبریزیم بودند. وحید لک، اتابک نادری و سیروس همتی نیز داوری جشنواره را بر عهده داشتند.

چهارمین جشنواره نمایش‌های خیابانی و فضای باز شهر و شهروندی تبریزیم از ۲۲ تا ۲۵ مردادماه در پارک مسافر کلانشهر تبریز برگزار شد.