پلمپ چاه‌های غیرمجاز در شبستر
پلمپ چاه‌های غیرمجاز در شبستر

روابط عمومی دادگستری شهرستان شبستر اعلام کرد: در راستای تاکیدات رئیس قوه قضائیه و پیگیریهای مؤکد رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی در راستای برخورد جدی با حافرین چاههای غیرمجاز در حوزه اراضی شهرهای ۹ گانه این شهرستان اقداماتی صورت گرفت. این گزارش می افزاید: در جهت صیانت و حفاظت از اراضی ملی و منابع […]

۱۳روابط عمومی دادگستری شهرستان شبستر اعلام کرد: در راستای تاکیدات رئیس قوه قضائیه و پیگیریهای مؤکد رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی در راستای برخورد جدی با حافرین چاههای غیرمجاز در حوزه اراضی شهرهای ۹ گانه این شهرستان اقداماتی صورت گرفت.

این گزارش می افزاید: در جهت صیانت و حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی شهرستان شبستر، پس از شناسایی تعداد ۱۶ حلقه چاه غیر مجاز، دستورات مقتضی از ناحیه رئیس دادگستری و دادستان مبنی بر پلمپ تجهیزات و منصوبات متعلقه و مسدود نمودن آنها و معرفی متهمین به مراجع قضایی به ضابطین قضایی این دادگستری صادر شد.

متهمین توسط ضابطین قضایی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شهرستان گردیدند و پرونده آن ها در حال رسیدگی است.

ائل می افزاید در طول سال های گذشته برداشت بی رویه و غیر مجاز در حوضه آبریز دریاچه ارومیه، در کنار روش های آبیاری غیر اصولی یکی از عوامل اصلی خشک شدن نگین آبی آذربایجان بوده است.