فرماندارن موظف به پیگیری پروژه های اجرایی هستند
فرماندارن موظف به پیگیری پروژه های اجرایی هستند

داود بهبودی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران  اظهار داشت: تهیه سند تدبیر و توسعه و شیوه برنامه‌ریزی هسته‌های کلیدی کاری کاملا ابتکاری بود و در هر کجا و هر سطحی که ارائه شد مورد استقبال و تائید قرار گرفت تا به عنوان یک الگوی کشوری انتخاب شود. وی افزود: در حال حاضر تمام دستگاه‌های اجرایی ما یک برنامه […]

۱۲داود بهبودی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران  اظهار داشت: تهیه سند تدبیر و توسعه و شیوه برنامه‌ریزی هسته‌های کلیدی کاری کاملا ابتکاری بود و در هر کجا و هر سطحی که ارائه شد مورد استقبال و تائید قرار گرفت تا به عنوان یک الگوی کشوری انتخاب شود.

وی افزود: در حال حاضر تمام دستگاه‌های اجرایی ما یک برنامه عملیاتی دارند که در بطن خود پروژه‌ها، اقدامات اجرایی لازم و زمان‌بندی مشخص را جای داده اما در مرحله اجرا کار بسیار سختی در پیش داریم و وسعت کار هم بسیار گسترده است.

بهبودی با بیان اینکه همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران ما موظف هستند پروژه‌های اجرایی مرتبط را  پیگیری کنند، اظهار داشت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی هم به عنوان ستاد هدایت و راهبری اجرای سند تدبیر و توسعه و ناظر عملکرد دستگاه‌های اجرایی نقش ایفا می‌کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: با همه شهرستان‌ها و فرمانداری‌ها در ارتباط هستیم و می‌دانیم همه فرماندارن اجرای برنامه‌های سند تدبیر و توسعه را اولویت اصلی خود قرار داده و در ارائه گزارش عملکردهای خود نیز جزو محورهای اصلی اقدامات خود تلقی می‌کنند.

این مسئول یادآور شد: شورای برنامه‌ریزی استان تصویب کرده است که در هر یک از جلسات شورا یکی از دستگاه‌های اجرایی مرتبط با سند تدبیر و توسعه به ارائه گزارش کار و پیشرفت برنامه‌های سند پرداخته و موانع موجود و پیشنهادات لازم را بیان کند.

وی اظهار داشت: معتقدیم حدود ۵ ماهی که از اولین سال اجرای سند گذشته، نسبت به آنچه که انتظار می‌رفت پیشرفت خوبی داشته‌ایم و اگر به همین ترتیب پیش رویم مطابق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته مسیر را طی خواهیم کرد.