الهام علی اف معاون اول حزب اسلام جمهوری آذربایجان شد!
الهام علی اف معاون اول حزب اسلام جمهوری آذربایجان شد!

در این  نشست بحث مختصری در مورد وضیعت سیاسی کشور صورت گرفت. سخنرانان این نشست از وضیعت وخیم وضع اجتماعی نسبت به گذشته در کشور و همچنین از رکود منات  که نتیجه آن کاهش قدرت خرید شهروندان است نگرانی جدی خود را اعلام نمودند. در طول سخنرانیها همچنین در مورد نقض حقوق بشر در کشور […]

سشسسدر این  نشست بحث مختصری در مورد وضیعت سیاسی کشور صورت گرفت. سخنرانان این نشست از وضیعت وخیم وضع اجتماعی نسبت به گذشته در کشور و همچنین از رکود منات  که نتیجه آن کاهش قدرت خرید شهروندان است نگرانی جدی خود را اعلام نمودند.

در طول سخنرانیها همچنین در مورد نقض حقوق بشر در کشور ابراز نگرانی گردید.

آنان با انتقاد از دیدگاه منفی و ناعادلانه  دادگاه جرائم سنگین آذربایجان به حزب اسلام و همچنین  حکم دادگاه جرائم سنگین آذربایجان علیه لیلا یونس فعال حقوق بشر و همسر وی تاریخ نویس عارف یونس به شدت  اعتراض نموده  و به بی عدالتی های صورت گرفته انتقاد نمودند.

در ادامه اعضای هیئت مدیره حزب  در جهت بررسی تشکیلاتی حزب  گفتگو نموده و سرپرست حزب الچین مناف اف پیشنهاد داد که الهام علیف عالم روحانی بعنوان معاون اول حزب انتخاب گردد. که پس از این پیشنهاد وی حاضرین به اتفاق آراء الهام علیف روحانی و دانشمند دین را بعنوان معاون حزب اسلام انتخاب نمودند.