۲ کشته در واژگونی وانت در اتوبان تبریز – زنجان
۲ کشته در واژگونی وانت در اتوبان تبریز – زنجان

حبیب حسینقلیزاده با اعلام این خبر گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو وانت در اتوبان تبریز – تهران دو نفر جان خود را از دست دادند. وی افزود: این حادثه ساعت ۹,۲۰ صبح امروز در محدوده خاوران ، اتوبان تبریز – تهران روی داد که در پی آن دو نفر در دم جان باختند و […]

aswحبیب حسینقلیزاده با اعلام این خبر گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو وانت در اتوبان تبریز – تهران دو نفر جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این حادثه ساعت ۹,۲۰ صبح امروز در محدوده خاوران ، اتوبان تبریز – تهران روی داد که در پی آن دو نفر در دم جان باختند و دو نفر دیگر مصدوم شدند.

وی اظهار کرد: برای امدادرسانی به مصدومان حادثه تکنسین های فوریت های پزشکی تبریز به محل حادثه اعزام و مصدومان پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.

حسینقلی زاده با بیان اینکه تجمع مردم برای تماشای صحنه تصادف امداد رسانی را مختل می کند، از مردم خواست هنگام مشاهده سوانح رانندگی از تجمع در محل پرهیز و راه را برای آمبولانس های امدادی باز کنند.

وی بر لزوم رعایت سرعت مطمئنه توسط رانندگان تاکید کرد و گفت: استفاده از کمربند ایمنی میزان تلفات را در سوانح رانندگی کاهش می دهد.