کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشور تیم تراکتورسازی را بابت تخلف تماشاگران این باشگاه مبنی بر اهانت و فحاشی به داوران و تخریب تجهیزات ورزشگاه و پرتاب اشیا داخل زمین مسابقه در بازی پایانی فصل گذشته برابر نفت تهران ۳۰۰ میلیون ریال جریمه کرده بود. در این بازی که سه بر سه به اتمام رسید تیم […]

photo_2015-08-14_23-51-18کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشور تیم تراکتورسازی را بابت تخلف تماشاگران این باشگاه مبنی بر اهانت و فحاشی به داوران و تخریب تجهیزات ورزشگاه و پرتاب اشیا داخل زمین مسابقه در بازی پایانی فصل گذشته برابر نفت تهران ۳۰۰ میلیون ریال جریمه کرده بود.

در این بازی که سه بر سه به اتمام رسید تیم تراکتورسازی با اشتباهات تاثیرگذار داور جام قهرمانی را از دست داد و ضعف داوری اعتراض تماشاگران تیم تراکتورسازی را به همراه داشت.

به همین سبب باشگاه تراکتورسازی نسبت به رأی صادره اعتراض کرده و از کمیته استیناف خواستار تجدید نظر در این رأی شد که حاصلی در برنداشت.

رأی کمیته استیناف به این شرح است: با توجه به درخواست تجدید نظر خواهی باشگاه تراکتورسازی تبریز نسبت به رأی کمیته انضباطی شماره ۳۳۰ مورخ ۱۸ خرداد مبنی بر تذکر کتبی به مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز و پرداخت مبلغ سیصد میلیون ریال جریمه نقدی به دلیل تخلف تماشاگران این باشگاه مبنی بر اهانت و فحاشی به داوران و تخریب تجهیزات ورزشگاه و پرتاب اشیا داخل زمین مسابقه و تکرار متعدد این تخلف در چند دیدار، کمیته استیناف با عنایت به محتویات و استدلالات مندرج در پرونده، به استناد ماده‌های ۳۷ و ۴۱ آیین نامه انضباطی ضمن رد اعتراض، رای صادره توسط کمیته انضباطی را تایید می‌کند. رای صادره قطعی است.