۶ هزارخیر برای حمایت از خانواده های نیازمند آذربایجان شرقی اعلام آمادگی کردند
۶ هزارخیر برای حمایت از خانواده های نیازمند آذربایجان شرقی اعلام آمادگی کردند

حسین دشتی اظهار داشت: تبلیغات و اطلاع رسانی رسانه‌های جمعی به خصوص رسانه ملی درباره طرح محسنین در ماه مبارک رمضان باعث شد مردم و حامیان خیر از این طرح کمیته امداد استقبال کنند. وی با بیان اینکه در سال گذشته ۶۸۳ حامی از ۵۶۶ فرزند نیازمند در قالب طرح محسنین حمایت کردند، ادامه داد: […]

sddsحسین دشتی اظهار داشت: تبلیغات و اطلاع رسانی رسانه‌های جمعی به خصوص رسانه ملی درباره طرح محسنین در ماه مبارک رمضان باعث شد مردم و حامیان خیر از این طرح کمیته امداد استقبال کنند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۶۸۳ حامی از ۵۶۶ فرزند نیازمند در قالب طرح محسنین حمایت کردند، ادامه داد: طرح محسنین شامل حمایت مستمر از فرزندان غیر یتیم توسط حامیان می‌باشد و حامیان می‌توانند با انتخاب خانواده مورد نظر همراه با اهدای مبلغ تعهدی ماهانه حداقل ۳۰ هزار تومان نیازهای این عزیزان را تامین کنند.

دشتی اضافه کرد: خانواده مشمول طرح محسنین شامل آن دسته از خانواده‌های نیازمند می‌شود که دارای سرپرست بیمار، معلول، از کار افتاده و یا زندانی هستند.

وی اظهار داشت: بی‌تردید در کنار ما فرزندان نیازمندی هستند که دست تقدیر پشتوانه عظیم پدر را به دلایلی چون جدایی والدین و یا گسستن پدر از فضای پر مهر خانواده از زندگی شان زدوده و یا به دلیل بیماری و کهولت؛ پدر توان اداره زندگی را ندارد.

دشتی یادآور شد: در طرح محسنین که وادی گره‌گشایی و تقسیم عاطفه‌هاست مردم سخاوتمند و خیران استان می‌توانند با مساعدت خود تصنیف مهربانی را در گوش فرزندان نیازمند زمزمه کرده و آنها را بر سر خوان مهر و عطوفت خود بنشانند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: این فرزندان محروم برای رفع نیازهای معیشتی؛ تحصیلی؛ درمانی و سایر نیازهای اساسی خود در انتظار یاری خیرین نیکوکار هستند تا همانند سایر فرزندان این مرز و بوم با عبور از خزان زندگی به بهار بالندگی برسند.

دشتی با اشاره به اینکه کمیته امداد به عنوان متولی امور محرومان گام‌های ارزشمندی برداشته و در این زمینه طرح‌های اکرام و محسنین را با مشارکت خیرین اجرا می‌کند، گفت: این طرح‌ها به منظور استفاده از مشارکت مردمی در رسیدگی و مساعدت به ایتام و خانواده‌های نیازمند اجرا می‌شوند.