ماجرای سیسمونی طلای میلیاردی+تصاویر
ماجرای سیسمونی طلای میلیاردی+تصاویر

اخیراً پیامی مبنی بر خرید سیسمونی یک میلیاردی توسط یک مداح معروف در بوشهر در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است؛ منتشر کنندگان پیام مدعی می‌شوند این مداح در واکنش به رسانه‌ای شدن این موضوع گفته‌ است: «دارندگی و برازندگی مگر از راه نامشروع خریداری شده است مردم هرچه می‌خواهند بگویند برایم مهم نیست». در ادامه […]

اخیراً پیامی مبنی بر خرید سیسمونی یک میلیاردی توسط یک مداح معروف در بوشهر در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است؛ منتشر کنندگان پیام مدعی می‌شوند این مداح در واکنش به رسانه‌ای شدن این موضوع گفته‌ است: «دارندگی و برازندگی مگر از راه نامشروع خریداری شده است مردم هرچه می‌خواهند بگویند برایم مهم نیست».

ششسسی

در ادامه تصاویر منتشر شده منتسب به سیسمونی طلا یک میلیاردی را مشاهده می‌کنید:

شسسش شسشس

**واقعیت**

این مطلب در حالی همچنان در شبکه‌های اجتماعی بازنشر می‌شود که مصطفی گراشی همان مداح معروف بوشهری و رییس اتاق اصناف استان بوشهر خبر فوق را تکذیب کرده است.

گراشی پیش از این گفته بود که: «دختری ۲۳ ساله دارم که به تازگی خواستگاری شده و نوه پسری دارم که هشت سال دارد و از زمان گرفتن سیسمونی آن گذشته است. همچنین پسر دومم نیز هنوز بچه دار نشده است».

وی در واکنش به انتشار مطلب خرید سیسمونی یک میلیاردی در شبکه‌های اجتماعی تأکید کرد: «یک میلیارد تومان در حدود ۱۲ کیلو و ۲۹۰ گرم طلا است و فکر نمی‌کنم کسی بتواند این میزان طلا را تهیه کند. این هم دروغی مثل بقیه موارد است. همچنین از طریق قانونی پی‌گیر این مسئله هستم».