نقاط مثبت و منفی تیم تراکتور
نقاط مثبت و منفی تیم تراکتور

اویاقلیق: تیم تراکتور بازیکن های بسیار خوبی در ترکیب دارد . هماهنگی بازیکنان اندکی کم است.ولی رفته رفته هماهنگ تر می شوند. برخی از نقاط قوت تیم تراکتور عبارت است از: ۱)حضور یک گلر خوب نسبت به سال قبل ۲) سئزار نشان داد بازیکن شوت زنی است و خوب دفاع و پاس کاری هم میکند. […]

photo_2015-08-14_23-39-02اویاقلیق: تیم تراکتور بازیکن های بسیار خوبی در ترکیب دارد . هماهنگی بازیکنان اندکی کم است.ولی رفته رفته هماهنگ تر می شوند.

برخی از نقاط قوت تیم تراکتور عبارت است از:

۱)حضور یک گلر خوب نسبت به سال قبل
۲) سئزار نشان داد بازیکن شوت زنی است و خوب دفاع و پاس کاری هم میکند.
۳) سروش رفیعی بازی به بازی بهتر میشود. . .و نریمان جهان نیز آماده است.
۴) یک سانتر کننده خوب به نام رمسی داریم که در زمانی که مقابل یک تیم دفاعی بازی کنیم به کارمان خواهد امد.
برخی نکته های منفی تیم نیز عبارت است از :
۱) جلوی دفاع فضای زیادی برای شوت زنی وجود دارد که باید اصلاح شود.
۲) نفوز حمودی سمت راست تراکتور را آسیب پذیر میکرد به خصوص با رسیدن به اتمام بازی و کاهش توان حمودی.
۳) رمسی بازیکن ۹۰ دقیقه ای نیست و بختیار هم هنوز آماده نیست.

در مورد حمزه یونس هم باید بگوییم که متاسفانه دوستان دقت نمیکنند که حمزه یونس مهاجم نوک نیست!! و متمایل به کناره ها بازی میکند تا برای بازیکنان پشتی فضا ایجاد شود. مطمئنن دوستان در بازی قبلی به این امر توجه کنند. این خواسته خود تونی است. وگرنه حمزه با چنین استیلی و تکنیک کمی که دارد با دور شدن فاصله از دروازه گل زنی کمتری خواهد کرد. البته شاید در بازی های بعدی شرایط تغییر کند.

photo_2015-08-14_23-52-41

سیاست گذاری های تیم اشکال دارد. تیمی مثل سپاهان را در نظر بگیریم با کمترین تغییر در لیگ امسال حاضر شده است و خوب هم نتیجه میگیرد. با وجود اینکه پادوانی و پریرا را هنوز در اختیار ندارد. ولی تیم تراختور با این شرایط یکی از بخت های قهرمانی امسال است و از هفته هفتم هم خستگی بدنسازی نخواهد بود .هم اینکه به هماهنگی خواهند رسید و یک مربی حرفه ای حتما شرایط تیم را درک خواهد کرد. این را هم در نظر بگیریم که سیستم بازی تراختور هم فرق کرده است.

یادداشت از بهرام