بهلول تکلوی صبح شنبه در جلسه کارگروه برنامه ریزی و مدیریت جوجه ریزی و ساماندهی خرید گوشت مرغ افزود: چنین شایعاتی توسط افرادی غیر مطلع و سودجو و با هدف تشویش اذهان عمومی در جامعه صورت می گیرد. وی با بیان اینکه مصرف کنندگان نباید به چنین شایعاتی توجه کنند، ادامه داد: نباید اجازه بدیم […]

بهلول تکلوی صبح شنبه در جلسه کارگروه برنامه ریزی و مدیریت جوجه ریزی و ساماندهی خرید گوشت مرغ افزود: چنین شایعاتی توسط افرادی غیر مطلع و سودجو و با هدف تشویش اذهان عمومی در جامعه صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه مصرف کنندگان نباید به چنین شایعاتی توجه کنند، ادامه داد: نباید اجازه بدیم که با چنین شایعاتی این ماده غذایی کامل و ارزان قیمت و ارزشمند را از سفره غذایی حذف کنند.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان وضعیت بازار گوشت مرغ اردبیل را نسبتا مناسب ارزیابی کرد و متذکر شد: تلاش می شود تا وضعیت تعادل در عرضه و تقاضا همچنان با مدیریت و برنامه ریزی ادامه پیدا کند.

وی از ظرفیت استان برای جوجه ریزی و تولید یک میلیون و هفتاد هزار قطعه خبر داد و تصریح کرد: این میزان سقف جوجه ریزی سال گذشته بوده و می تواند تعادل بین عرضه و تقاضای گوشت مرغ استان ایجاد کند.

رئیس نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی استان اردبیل نیز در این جلسه میانگین کشتار مرغ در کشتارگاهای طیور استان را ۱۰۰ تن اعلام کرد

ربانی با تاکید بر اینکه امروزه نظارت های بهداشتی در بالاترین سطح در کشتارگاهها اعمال می شود، یادآور شد: تلاش تمامی مسئولان بر این است تا این ماده غذایی ارزشمند در بهترین شرایط کشتار و بسته بندی به مردم ارائه شود.