هواداران کم رنگ تراکتور
هواداران کم رنگ تراکتور

اویاقلیق:تراکتور تیمی هست که همیشه حقش را در لیگ برتر خوردند و می خورند. تراکتور تیمی است که هوادارانش تا پای جان تا آنور دنیا می آمدند ، ولی بعضی ها باعث شدند دل این هواداران بشکند. هوادارنی که در سرما و گرما همیشه کنار تراختور بودند؛ در شهرهای تهران، تبریز، اصفهان، شیراز همه جا […]

photo_2015-08-14_23-53-59اویاقلیق:تراکتور تیمی هست که همیشه حقش را در لیگ برتر خوردند و می خورند. تراکتور تیمی است که هوادارانش تا پای جان تا آنور دنیا می آمدند ، ولی بعضی ها باعث شدند دل این هواداران بشکند.

هوادارنی که در سرما و گرما همیشه کنار تراختور بودند؛ در شهرهای تهران، تبریز، اصفهان، شیراز همه جا کنار تیمشان بودند ،الان دیگه نیستند. بعضی ها نمی گذارند تراکتور در این لیگ پر از فساد بازی کند. لیگی که فاسدان آنرا هدایت میکنند.هواداران معترض، از تیم تقاضا دارند در این لیگ شرکت نکند و نمیخواهند تراکتور در این لیگی که همیشه حقش رو خوردن بازی کند.

در مورد کم شدن هواداران تبریز باید یک خسته نباشید به کفاشیان ،تاج، فنا و فغانی و کمیته داوران گفت .افرین بر شما موفق شدید. افرین موفق شدید.موفق شدید که هواداران را از تیمشان جدا کنید و بدانید باز نخواهیم گشت. افرین بر شما که لیاقت داشتن هواداران پرشور تراکتور را در سکو ها نداشتید. واقعا آفرین.