«ابر و باد و مه و خورشید و فلک درکارند تا هوادار تراختور زمیان بردارند!»
«ابر و باد و مه و خورشید و فلک درکارند تا هوادار تراختور زمیان بردارند!»

اویاقلیق:باز هم مسابقه تیم ناتنی تراختور درساعت مناسب شش  و نیم عصر! و باز هم بنویسیم که چرا دراین ساعت که نور مایل خورشید هم تماشاگر را آزار میدهد و هم بازیکن را و…و…! اما نیازی برای نوشتن نیست! هزاران بار با ادله وبراهن نوشتیم که….،هزاران بار با جملات کامل و ناقص،با زبان الکن و […]

ئواویاقلیق:باز هم مسابقه تیم ناتنی تراختور درساعت مناسب شش  و نیم عصر!
و باز هم بنویسیم که چرا دراین ساعت که نور مایل خورشید هم تماشاگر را آزار میدهد و هم بازیکن را و…و…!
اما نیازی برای نوشتن نیست! هزاران بار با ادله وبراهن نوشتیم که….،هزاران بار با جملات کامل و ناقص،با زبان الکن و فصیح گفتیم که…..و…و…!
حتما میفرمائید که؛ اما چه فایده ،هیچ جوابی نشنیدیم !

عزیز دل برادر! جواب داده اند، آنهم نه یک بار نه دوبار بلکه هزاران بار. من و شما نشیده ایم ،آنها چه گناهی دارند!

آنها هر روز و هر شب بفکر من وشما هستند و هر روز هم جواب ما را میدهند، اما من وشما جوابشان را درک نمیکنیم، دیگر آن نازنینان چه گناهی دارند!

آنها هر روز و هر هفته و هرماه و هرسال میفرمایند که نمیخواهند ما به ورزشگاه برویم!…ایسته میریق والسلام!!

سخنی فصیح و بلیغ، جامع و مانع، کافی و وافی: ایسته میریخ والسلام!!

عزیزان !
سماجت تاکی؟
تا کی میخواهید خودتان را به کوچه علی چپ بزنید و بروی مبارکتان نیاورید که آنها هزاران بار و به هزار زبان و توسط هزاران نفر و هزار مسول و مدیر گفته اند که آنها نمیخواهند شما بورزشگاه بیایید! وحتی قول میدهند که اگر شما بورزشگاه نیامدید و تراختور هم از نظر هواداری شد یک تیمی مثل نفت وراه اهن و غیره، تراختور راهم قهرمان لیگ میکنند!

محل سوزاننده اش(یاندیران یئری) اینجاست که یک نوجوانی که شاید شاگرد کارگاه قالیبافی و یا محصل است، بزور ۵ هزارتومانی جورکرده و خودش را به ندانم کاری زده و در سایتی پرسیده بود: دوستان اگر میدانند که فردا اتوبوس ازمیدان جهاد (تبریز) میبرد، بنویسند!
پسرک جان! با این سوالاتتان باعث تشویش اذهان نشوید! بهتر است به دکتر مراجعه کنید! مگر اینجا تهران است یامشهد و اصفهان ؟…تئز،دیلیوی دیشله!
بعله ! صدها بار گفته شده که شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه برای هر امری وهرجمعی، آماده ارائه خدمات است، الا یادگار! اما باز این هواداران تراختور بروی خودنمی آورند!!عجب روئی؟؟؟
خلاصه اینکه مسولین و مدیران امر تیم تراختور و حومه و بالاتر از آنها جناب کفاشیان و تاج و بهروان و….و… وسایر متولیان دور و نزدیک فوتبال اصفهان-تهران قولا وعملا ،اعلان واعلام کرده و میکنند که : تراختوریها به ورزشگاه نیایند….نیایند…..نیایند!

**********************

یادداشت از:ساوالان-اردبیل