انفجار در خیابان باکری ارومیه یک کشته بر جا گذاشت+تصاویر
انفجار در خیابان باکری ارومیه یک کشته بر جا گذاشت+تصاویر

اویاقلیق:جواد جهانگیرزاده نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی ضمن تائید انفجار پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) در این شهر گفت: این حادثه به دلیل درگیری شخصی بوده و یکی از مظنونین آن هم شناسایی شده است. وی در ادامه افزود: گفته می‌شود که مغازه‌دار و دو فرد دیگر هنگام […]

اویاقلیق:جواد جهانگیرزاده نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی ضمن تائید انفجار پیش از ظهر امروز (پنجشنبه) در این شهر گفت: این حادثه به دلیل درگیری شخصی بوده و یکی از مظنونین آن هم شناسایی شده است.

وی در ادامه افزود: گفته می‌شود که مغازه‌دار و دو فرد دیگر هنگام پرتاب بمب داخل مغازه بوده‌اند که بر اثر این انفجار، مغازه‌دار در دم جان باخته و آن دو نیز مصدوم شده‌اند که اکنون در بیمارستان امام خمینی(ره) ارومیه بستری شده و در حال مداوا هستند.

نماینده مردم ارومیه در پایان خاطرنشان کرد: آنچه گفته شد صورت اولیه این پرونده است ولی جزئیات حادثه و اینکه از چه مواد انفجاری استفاده شده، در حال بررسی است.

عابد فتاحی نماینده دیگر مردم ارومیه در مجلس هم درباره انفجار امروز خیابان شهید باکری ارومیه اظهار کرد: این اقدام یک دعوای خانوادگی و شخصی است و هیچگونه ارتباطی با مسائل امنیتی خصوصا مسائل مرز ایران و ترکیه و یا حتی داعش ندارد.

فتاحی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون مقامات امنیتی، اطلاعاتی و آگاهی استان آذربایجان غربی در حال دریافت اطلاعات از زخمی‌ها و شاهدان قضیه هستند.

گفتنی است برخی رسانه‌های خبری مدعی شدند که صبح امروز یک فرد ناشناس با پرتاب بمب دست‌ساز به مغازه‌ای در خیابان شهید باکری ارومیه، یک نفر را کشته و دو یا سه نفر را مجروح کرده است.

۱۱

۱ ۲ ۳ ۴ ۶مطالب مرتبط:

جزئیات حادثه انفجار ارومیه تشریح شد