پیشنهاد وزیر آموزش و پرورش برای ازدواج دانشجو معلمان با یک دیگر
پیشنهاد وزیر آموزش و پرورش برای ازدواج دانشجو معلمان با یک دیگر

علی‌اصغر فانی در دومین روز از گردهمایی مشترک شورای معاونان وزارت و مدیران کل آموزش و پرورش سراسر کشور بر برنامه‌ریزی فرهنگی در زمینه ارتقای سطح دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد. وی با بیان اینکه ورودی‌های دانشجویان در دانشگاه فرهنگیان باید با سخت‌گیری‌های همراه باشد، گفت: در این زمینه برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای انجام می‌شود تا افراد صالح وارد […]

sxعلی‌اصغر فانی در دومین روز از گردهمایی مشترک شورای معاونان وزارت و مدیران کل آموزش و پرورش سراسر کشور بر برنامه‌ریزی فرهنگی در زمینه ارتقای سطح دانشگاه فرهنگیان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه ورودی‌های دانشجویان در دانشگاه فرهنگیان باید با سخت‌گیری‌های همراه باشد، گفت: در این زمینه برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای انجام می‌شود تا افراد صالح وارد دانشگاه شوند.

فانی گفت: در دولت یازدهم تاکید بر آموزش فرهنگی و مذهبی و علمی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان است و در حال حاضر نیز مسئولان این دانشگاه از شخصیت‌های برجسته علمی و مذهبی هستند.

وی تاکید کرد: البته منکر وجود مشکلات و مسائل نیستیم اما در این زمینه در دولت فعلی توجهات خاصی به مسائل فرهنگی و مذهبی صورت می‌گیرد.

وزیر آموزش و پرورش وجود مشکلات موردی فرهنگی در دانشگاه فرهنگیان را یادآور شد و گفت: اگر مورد خاصی باشد باید سخت‌گیری لازم صورت گیرد و خروجی این دانشگاه نیز باید همان افرادی باشد که مورد نیاز نظام است.

وی تاکید کرد: در بومی‌سازی برنامه‌های گسترده‌ای در حال انجام است و بر بومی گزینی تاکید داریم و با این امر بار نقل و انتقالات در آینده کمتر می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: البته برخی نقل و انتقالات اجتناب‌ناپذیر است و تلاش داریم تا ازدواج دانشجویان دانشگاه‌های فرهنگیان را با هم داشته باشیم و زوج‌های فرهنگی در آینده افزایش یابد.

فانی تاکید کرد: این امر برای ما محاسن زیادی دارد که از جمله این مسائل کاهش هزینه‌های حمایتی مانند مسکن و مانند آن است.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر همکاری مجلس و دولت گفت: امیدواریم از ظرفیت‌های موجود در این مورد استفاده بیشتری کنیم.