نه مذاکره کنندگان وطن فروش اند و نه منتقدان کاسبان تحریم اند/مجلس بعد از تصویب برجام در کنگره آن را بررسی خواهد کرد
نه مذاکره کنندگان وطن فروش اند و نه منتقدان کاسبان تحریم اند/مجلس بعد از تصویب برجام در کنگره آن را بررسی خواهد کرد

محمد حسن نژاد عصر چهارشنبه در شورای اداری شهرستان مرند افزود: نه مذاکره کنندگان وطن فروش اند و نه منتقدان کاسبان تحریم اند، بلکه روش ها متفاوت است و همه بدنبال عزت و سربلندی کشور هستند. وی گفت: حفظ وحدت و اجماع داخلی در بین نمایندگان مجلس و سایر اقشار به نفع کشور است. وی […]

kمحمد حسن نژاد عصر چهارشنبه در شورای اداری شهرستان مرند افزود: نه مذاکره کنندگان وطن فروش اند و نه منتقدان کاسبان تحریم اند، بلکه روش ها متفاوت است و همه بدنبال عزت و سربلندی کشور هستند.

وی گفت: حفظ وحدت و اجماع داخلی در بین نمایندگان مجلس و سایر اقشار به نفع کشور است.

وی افزود: مذاکرات هسته ای دستاورد بزرگی است که بعد از ۳۶ سال حقانیت جمهوری اسلامی را به اثبات رساند.

وی گفت: مذاکره روبروی ۶ قدرت بزرگ جهانی برای ایران دستآورد بزرگی است، زیرا که فعالیت های هسته ای ایران در این توافق به رسمیت شناخته شد.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس بعد از تصویب برجام در کنگره آن را بررسی خواهد کرد تا بهانه ای دست کنگره نیافتد.

وی با بیان اینکه بعد از تحریم ها که امید به گشایش است، باید مراقب پول هایی که به کشور وارد می شوند باشیم، گفت: امسال فرصت طلایی برای اشتغال است که باید بهره برداری بیشتری از این امر برای توسعه شهرستان بکنیم.

حسن نژاد افزود: امسال می توانیم جشن توسعه پایدار را در مرند بگیریم، زیرا که در برخی رشته ها، رتبه اول استانی را داریم و اگر پنج روستای باقی مانده نیز گاز رسانی شوند، پوشش صد درصدی گاز رسانی را خواهیم داشت.

وی گفت: دو هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای انتقال آب ارس به دشت یکانات و هرزندات مرند فرصتی برای توسعه این محدوده است.