پرداخت وام های صنعتی اختصاص یافته به آذربایجان شرقی در جریان سفر رئیس جمهور، آغاز می شود
پرداخت وام های صنعتی اختصاص یافته به آذربایجان شرقی در جریان سفر رئیس جمهور، آغاز می شود

‘ احمد محمدزاده ‘ با اعلام این خبرافزود: بانک های عامل مشارکت کننده برای اعطای این تسهیلات از سوی بانک مرکزی معرفی شده است. وی گفت: بر اساس سیاست های استانی مقرر شده بانک های عامل با دریافت لیست متقاضیان با آنان تماس گرفته و از تولید کنندگان برای دریافت تسهیلات سرمایه در گردش دعوت […]

ی‘ احمد محمدزاده ‘ با اعلام این خبرافزود: بانک های عامل مشارکت کننده برای اعطای این تسهیلات از سوی بانک مرکزی معرفی شده است.
وی گفت: بر اساس سیاست های استانی مقرر شده بانک های عامل با دریافت لیست متقاضیان با آنان تماس گرفته و از تولید کنندگان برای دریافت تسهیلات سرمایه در گردش دعوت به عمل آورند.

وی با اشاره به برخی اقدامات مورد نیاز جهت تسهیل این روند افزود: به زودی شیوه نامه مشخص و یکسانی برای اعطای این تسهیلات به تمامی بانک های عامل ارسال و محل تخصیص این تسهیلات نیز معین می شود.

مشاور استاندار گفت: لیست حدود یک هزار نفری متقاضیان برای دریافت تسهیلات اختصاصی سفر رییس جمهوری در قالب کارگروه های تخصصی مورد بررسی قرار گرفته و واجدان شرایط مشخص می شوند. 

وی با اشاره به ضرورت اثبات اهلیت دریافت کنندگان این تسهیلات افزود: بانک ها امانت داران پول های مردم هستند و باید از برگشت تسهیلات مطمئن شوند.
محمدزاده عدم نیاز این تسهیلات به معدل بانکی و دستورالعمل ممیزی خاص را از ویژگی های منحصر به فرد آن دانست و تلاش برای اختصاص کامل این تسهیلات را از سوی بانک های عامل و تولیدکنندگان خواستار شد.

گفتنی است در هفدهمین سفر استانی رییس جمهوری و هیات همراه به آذربایجان شرقی در اواخر اردیبهشت ماه امسال ۳۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای تامین بخشی از سرمایه در گردش واحدهای تولیدی این استان اختصاص یافت.