پلیس رباینده زن تبریزی را دستگیر کرد
پلیس رباینده زن تبریزی را دستگیر کرد

ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه سه شنبه ماموران پلیس گشت چیتگر در یکی از فرعی های پارک به رفتار سرنشینان یک دستگاه پراید سفید مشکوک شده و به بررسی موضوع پرداختند. پس از توقف پراید، زن میانسال به ماموران گفت راننده پراید او را ربوده و قصد آزار و اذیتش را دارد. با دستگیری راننده […]

سسساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه سه شنبه ماموران پلیس گشت چیتگر در یکی از فرعی های پارک به رفتار سرنشینان یک دستگاه پراید سفید مشکوک شده و به بررسی موضوع پرداختند.
پس از توقف پراید، زن میانسال به ماموران گفت راننده پراید او را ربوده و قصد آزار و اذیتش را دارد. با دستگیری راننده ۳۵ ساله و تشکیل پرونده، متهم و شاکی صبح دیروز مقابل بازپرس جنایی قرار گرفتند.

زن ۴۰ ساله در شکایتش مدعی شد دو روز قبل برای پیدا کردن کار از تبریز به خانه یکی از اقوام در کرج آمدم. هنگام بازگشت به خانه سوار خودروی آژانسی شده و به سمت پلیس راه حصارک رفتم اما راننده مرا به اشتباه به کمال آباد برد. آنجا پیاده و سوار خودروی پرایدی شدم اما راننده مرا به چیتگر برد و قصد آزار و اذیتم را داشت که قبل از این که موفق شود ماموران به کمکم آمدند.

در ادامه مرد ۳۵ ساله با اعتراف به ربودن زن میانسال گفت: در حال مسافرکشی در کمال آباد بودم که متوجه زن جوان شدم. وقتی فهمیدم او غریب است و مسیر را نمی شناسد، وسوسه شدم او را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار دهم. به همین دلیل او را به چیتگر بردم که ماموران سر رسیدند و مرا دستگیر کردند. متاهل هستم و با این کار زندگی ام از هم پاشید و آبرویم رفت.

با اعترافات متهم، وی با دستور محسن مدیرروستا بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی، به اتهام آدم ربایی بازداشت شد و در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.